Diskuze
Praha vyzkouší elektrobusy dobíjené z troleje, nejlépe je otestuje zima
Děkujeme za pochopení.
J57a20r79o38s40l14a90v 88B47r14a63b13e51n53e20c
Ještě , že se v Jihlavě jednomu blbovi nepodařilo zrušit trolejbusy (včas byl odejít) ; býval jsem tam od roku 1975 a dnes jsou stále IN .
Z59d69e20n28ě54k 56K58r17e97j96č86í
Kdysi jeden komunistický primátor prohlásil, že nechce mít zadrátovanou Prahu. Potom trolejbusy zrušili. Na to, že byl bolševik, měl pravdu. Vzpomínám si na křižovatku u dnešního tančícího domu, kde přes dráty nebylo vidět na hrad. Žádná paráda...
P78a19t54r39i70k 64"71L21u18x45p98e69" 58E25g86e97r
Návrat trolejbusů bych uvítal. Věřím, že rychleji mohou vyjet do pražských ulic a to na linky 100, 101, 102, 103, 105, 106, 107, 108, 109, 112, 114, 118, 119, 120, 121, 124, 125, 128, 133, 135, 136, 138, 144, 148, 150, 154, 172, 177, 180, 190, 213, 240 atd. prostě do míst kam tramvaje nevyjdou.
Vozy lze získat zapůjčením od DP Plzeň, České Budějovice, Jihlava, Pardubice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Teplice, Chomutov nebo také z Brna a Ostravy.
M67a97r12t80i40n 53R82u31z30i64c45k11a
Vozy muze dopravni podnik nakoupit nove, zivotnost autobusu je okolo 10 let...
R64o54b39e62r18t 32M41a18t98u27l87a
To je, ale pitomost... ví někdo vůbec kolik bude ta baterka vážit? Hlavně bych tomu udělal dost vysokej podvozek, protože až si to pod sebou vyjede metrové koleje, tak aby to nedrhlo
P51e36t85r 77P84e70t97r
V Číně testují autobusy, který mají místo baterie superkondenzátor a na dojetí mezi konečnými zastávkami, kde dojde velmi rychlému dobití to prý bohatě stačí, se divím že nezkusí něco takového i zde.
J33i52ř73í 49K39o25c54u69r15e35k
Dobrá práce. On takový zastavující kloubák v kopci dokáže solidně zaplynovat a zakouřit okolí. Vlastně úplně stejně, jako byste takto popojížděli s tirákem, nebo i hůř, tirák má aspoň hodně převodů. Však tomu pak odpovídá dlouhodobá spotřeba 40 až 50 litrů nafty.
M36i33l19a15n 28N69ě55m63e15c
Přeju účastníkům experimentu mnoho štěstí při zimních cestách do práce a zpět :)
J46i61ř36í 82K77o97c49u20r59e54k
No, to je taky zajímavé. Kloubák v naftě (nafta nezamrzne, žejo?) má poháněnu jen jednu nápravu. Zatímco u elektrického pohonu je možno pohánet i nápravu střední, tedy pohon 4x6 místo pouhých 2x6, což je pro jízdu na břečce rozhodující pro vyjedu/nevyjedu.
M54a74r96t60i31n 41R92u37z25i24c24k17a
...a presne to je to, co rikam dlouho: Praha je velmi kopcovita, s prudkymi stoupanimi apod., proto se do Prahy nejlepe hodi trolejbusy misto autobusu, ev. hybridy... elektrobusy se prilis nehodi,...
M47a26r16t81i75n 17R81u33z66i39c23k79a
A tu trolej tam mohou zavesit i na puvodni trolejbusove sloupy, mozna, ze tam jeste jsou...
R34o45m95a68n 94P50o88l15á93č25e60k
Důvod proč se nevrátí trolejbus jak ho známe je čistě legislativní... Trolejbus je dle legislativy drážní vozidlo a z toho plynoucí podmínky provozu...
Tohle je pořád autobus i když na troleji...
J59i38ř71í 86K73o35c41u39r49e90k
Snaha změnit legislativu tak, aby trolejbus byl silničním vozidlem, tady je. Jenže se naráží na §1 (vždycky se to tak dělalo)
On je to problém: Jede trolejbus objížďkou pod trolejemi, které nemá na DÚ uvedeny jako náhradní trasu linky? Nedovolené provozování drážní dopravy. Musíte ty lidi vysadit. Pak je to režijní jízda, to už se smí. Blbákov.
P38e23t19r 76Č95e31r41m37á36k
Jasně, takže místo nasazení elektrobusů na trasy kde nejsou takové extrémní převýšení budou radši stavět takovýhle opičárny. Opravdu se točíme v kruhu, to co se dříve s poměrně racionálním důvodem rušilo a celkem draze nahrazovalo vhodnějším způsobem, dnes opět budeme zavádět....
J86a24n 60V27o36j85t44í33š42e74k
Testovat něco v ideálních podmínkách je obecně celkem na prd.
P34e19t22r 32Š65k55o53d14a
Obecně elektrobusy proč ne, dělá to méně hluku. Ohledně ekologie nevím, ony se ty baterie pak taky musí nějak likvidovat. Nasazování v pražské MHD ale určitě ne plošně. Jsou linky, kde se stihne autobus na konečné dobít, ale to určitě nejsou všechny. Tohle musí nejdřív vymyslet, pak lze přemýšlet, kam je nasadit. Hlavně žádné další troleje.
R30o18m96a34n 98P73o87l94á32č86e91k
Jsou všechny ;-). Minimálně kvůli řidiči...
Na důstojný život je potřeba 45 tisíc, v Praze ještě víc, vypočetla platforma
Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 47 718 korun hrubého v Praze, 45 573 korun hrubého mimo...
Plzeň - Slavia 1:0, šlágr rozhodl v závěru Šulc, hosté po týdnu spadli z čela
Zásadní zpráva ze šlágru fotbalové ligy z Plzně, kde se představila první Slavia: největší radost...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zdražit zóny a část peněz rozdělit lidem bez aut. Praha 7 chce parkovací revoluci
Praha 7 dlouhodobě řeší nedostatek parkovacích míst a naopak neustále se zvyšující počet aut....
Po srážce s pracovním strojem zemřel ve Všestudech na Mělnicku cyklista
Ve Všestudech na Mělnicku ve středu vpodvečer po srážce s pracovním strojem zemřel cyklista....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Gorilák Kisumu se v pražské zoo činí. Narodil se mu letos už druhý potomek
V pražské zoologické zahradě se v noci na pátek narodilo mládě gorily nížinné. Jeho matkou je...
Jarůšek vyměnil hokejky a řádil na startu baráže: Snad mi je zase Jágr nevezme
Za celou letošní extraligu pouhé čtyři góly, teď dva za šest minut a navrch asistence. Za probuzení...
Na Kladno máme! cítí střelec Vsetína. A blahořečí fanoušky: I venku jsme doma
Kladno výrazně přestříleli 44:26, gól ovšem hokejisté Vsetína slavili až 152 sekund před koncem za...
Kladno - Vsetín 4:1. Rytíři získali v baráži první výhru, rozhodl tříbodový Jarůšek
Kladenští hokejisté zvítězili v prvním utkání baráže o extraligu nad Vsetínem 4:1 a v sérii na...
Druhá liga: Dukla i Vyškov vyhrály a dál je mezi nimi dvoubodový odstup
Fotbalisté vedoucí Dukly i druhého Vyškova ve 23. kole druhé ligy zvítězili a nadále je na špici...
Pronájem garážových stání ul.…
Praha 3 - Žižkov
3 500 Kč/měsíc