náhledy
Před dokončením jsou i únikové vchody. Dveře vlevo vedou do únikové místnosti
Autor: František Vlček, MAFRA
Tunel Blanka je těsně před dokončením. Otevřít by se podle původního plánu měl na jaře 2014
Autor: František Vlček, MAFRA
Obložení tunelu Blanka bude tvořit celkem 2,5 milionu kachliček
Autor: František Vlček, MAFRA
Jeden z vjezdů do tunelového komplexu Blanka v pražské Troji
Autor: František Vlček, MAFRA
Trojský most, u něhož bude ústit jeden z výjezdů z tunelu Blanka
Autor: František Vlček, MAFRA
Součástí osvětlení, která usnadňuje očím si přivyknout na tunel, jsou vodorovné trámy.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Jednotlivé části tunelu jsou značeny odlišnou barvou. Na fotografii je přechod mezi částí Dejvice a Bubeneč. Vzhledem k osvětlení sodíkovými výbojkami jsou barvy zkresleny. Zde navazuje dopravní modrá na dopravní fialovou.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Součástí nouzových zálivů jsou SOS výklenky s hasicími přístroji a telefonem na dispečink.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Každých 500 m je odstavný záliv pro porouchaná vozidla. Nouzové zálivy jsou prostorné. Bílá barva osvětlení je společná pro bezpečnostní prvky.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Nouzové východy jsou vybaveny dveřmi odolnými proti kouři i požáru.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Metrostav přerušil práce na tunelu Blanka (7. prosince 2013)
Autor: Jan Zátorský, MAFRA