Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Před 20 lety vyjely za Prahu první dvě příměstské autobusové linky

Přesně před 20 lety vyrazily za hranice Prahy příměstské autobusy. Jedenáctého ledna 1992 vyjely poprvé linka 351 do Hovorčovic a linka 352 do Ořechu. Obě jezdí dones. Změnily se akorát jejich trasy, které jsou mnohem delší, než byly tehdy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Janin

leden

Koukam, ze ani pred dvaceti lety nebyl snih. Tedy je-li snimek autenticky.

+1/0
12.1.2012 8:39

Wally_gt

Jazyk

Pane Berný, přečtěte si svou větu "Změnily se akorát jejich trasy, které jsou mnohem delší než byly tehdy.", doplňte do ní čárku, zamyslete se nad vhodností použití slova "akorát" a nechejte si dát od svého nadřízeného pohlavek.

Hodně špatné... 

Změnily se akorát jejich trasy, které jsou mnohem delší než byly tehdy. Zdroj: http://praha.idnes.cz/pred-20-lety-vyjely-za-prahu-prvni-dve-primestske-autobusove-linky-10m-/praha-zpravy.aspx?c=A120111_160756_praha-zpravy_ab

0/0
12.1.2012 8:36

Worff

34 linek tramvají?

Kde by se vzaly...?! Jestli dobře počítám, tak jich je 25.

0/0
12.1.2012 7:52

SKS9

Re: 34 linek tramvají?

je vidět, že nechodíte pařit do noční Prahy;-D

+1/0
12.1.2012 7:59

kaksikymmenta

Re: 34 linek tramvají?

A vy jste Pražák?? Co takhle tramvajové linky číselného řádu 50?

0/0
12.1.2012 10:34

Leinad

Re: 34 linek tramvají?

57 zanedbáme, to je 22 (+Lazarská+Hradčanská-Hrad),... ;-D A tímto stylem se klidně dostaneme na 1 linku, když bude zájem.

0/0
12.1.2012 11:28

kaksikymmenta

Re: 34 linek tramvají?

Jakožto dopravní technolog upřednostňuju, aby byl denní provoz oddělený od nočního. Cestující tak dostává novou nabídku spojení a noční provoz může zajistit lepší orientaci po městě - stejně jako ve většině městech.

0/0
12.1.2012 14:00

danny47

Není to tak dávno...

zhruba dva tři dny, co se tu objevil článek (s odpovídajícími komentáři), že DP, resp. Praha, nemá koupovat nové autobusy ......

0/0
12.1.2012 7:29

Loocko

kvalitka

Smutne ze ty autobusy jsou po dvaceti letech furt stejne... By me zajimalo kam se 20let ty prachy cestujicich cpou =)

+1/0
12.1.2012 0:02

-Komedie-

Re: kvalitka

a jako jaké by měly být?

0/0
12.1.2012 0:39

danny47

Re: kvalitka

Reakce mi skočila jinam, takže:

Není to tak dávno - cca dva-tři dny, co se tu objevil článek o tom, že DP, resp. Praha,nemá koupovat nové autobusy, protože na ně nemá.... samozřejmě podpořeným "odpovídajícími" komentáři P.T. čtenářské veřejnosti...(jak je špatné, že by se měly pražákům kupovat nějaké nové autobusy.....) no a když se nekoupí každý rok, tak je to taky špatně..

0/0
12.1.2012 7:32

sejraček

Re: kvalitka

Ja mam radsi teda ty starší autobusy než ty novejsi je to podobné jako s tramvajema.

+2/0
12.1.2012 7:49

Worff

Re: kvalitka

Protože na nových dopravních prostředcích se chtějí "vyřádit" jejich architekti a designéři, kteří ve skutečnosti MHD nikdy nejeli a nepojedou.

+1/0
12.1.2012 7:54

sejraček

Re: kvalitka

Přesně .R^

0/0
12.1.2012 7:57

roman36d

Re: kvalitka

Tak u tramvají to beru. Ale u autobusů MHD? 8-o Mohl byste mi uvést jeden jediný příklad v čem jsou starší autobusy lepší než ty nové? Tedy kromě toho že víc žraly, smrděly, nebyly nízkopodlažní, měly užší dveře.......

0/0
12.1.2012 8:21

Leinad

Re: kvalitka

Moc sedaček -> málo místa na nohy, málo místa k stání,.... ale jo, ve výsledku sou nový busy lepší(nástup více dveřmi, skutečná nízkopodlažnost, poptávkové otevírání dveří,...)

0/0
12.1.2012 11:43

SKS9

Re: kvalitka

tjn. já jezdím jedničkou, tam je jedna starší než druhá. Když jedu do práce, tak nevím jak se mám obléknout, protože je jednou v tramvaji 30 stupňů a podruhé 8:-P

0/0
12.1.2012 8:28

Admiral Kanaris

No nevim bydlet dnes u zastávky

těchto autobusu asi bych se neradoval, v Praze již rozkradli vše a chtějí poplatky za domy u zastávek a jistě se to týká i těchto autobusu ;-D

0/0
11.1.2012 23:10

znovuzrozený

Technická

Barevně se fotilo dávno za bolševika. Fotografie z roku 1992 je velkej krok zpět koukám ... ;-)R^

+1/0
11.1.2012 22:28

petr____22

Re: Technická

Nezapomen, kolik stal barevny film vcetne zpracovani. Cernobily byl i za 3 Kc. Tenhle by tomu tak odpovidal.

+1/0
11.1.2012 23:04

Yip

Re: Technická

Jenže noviny vycházely černobíle, takže foťáci z MfD neměli důvod fotit barvu.

+4/0
11.1.2012 23:30

Worff

Re: Technická

MFD nám chce přiblížit, jak dřívější doba byla šedivá, ale dnes už jsme dosáhli světlých zítřků

+1/0
12.1.2012 7:56

dvbt

Před 20 lety vyjely za Prahu první dvě příměstské linky

dnes už nejezdí. Nejsou peníze. Český pokrok v praxi

+1/0
11.1.2012 22:23

Tobinka2.0

Re: Před 20 lety vyjely za Prahu první dvě příměstské linky

;-D dneska jezdí desítky třístovek a to hodně daleko od hranic hlavního města, takže klídek

jedna skoro k nám na chalupu a to je téměř 60 km

+2/0
11.1.2012 22:28

jednorazovynick2

Re: Před 20 lety vyjely za Prahu první dvě příměstské linky

neni ostuda bejt hloupej, ostuda je se tim verejne chlubit...ty nejsi ani schopnej precist ten clanek, vid?

+11/0
11.1.2012 22:57

Qesospi Cobigan

Já mám zajímavější fotky - posledních jízd zrušených linek

Mám vyfocený např. "poslední odjezd" z konečné Šimůnkova linky 175.  Od té doby nám tady jezdí jenom nějakej nesmysl s číslem 136. Ale to je pro dopravní podnik typický, on radši jezdí za Prahu, než aby jezdil po Praze...:-P

+1/0
11.1.2012 22:06

DjTamme

Re: Já mám zajímavější fotky - posledních jízd zrušených linek

Tak je dej na nějakej fun web. Jako metroweb, podobně o tramvajích i busech. R^

+1/0
11.1.2012 22:26

Hard-boy

Re: Já mám zajímavější fotky - posledních jízd zrušených linek

k-report a pod.

0/0
11.1.2012 23:17

-Komedie-

Re: Já mám zajímavější fotky - posledních jízd zrušených linek

a není jedno, jaký číslo ten autobus má?

+2/0
12.1.2012 0:40

Clancy Wiggum

Re: Já mám zajímavější fotky - posledních jízd zrušených linek

Odkdy určuje trasování linek DP?

0/0
12.1.2012 2:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.