Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský „Sherwood“ se rychlé revitalizace nedočká, musí počkat na tramvaj

Vrchlického sady před pražským hlavním nádražím jsou dlouhodobě nechvalně známé nevzhlednou úpravou zeleně a polehávajícími bezdomovci. Podle Oldřicha Lomeckého, starosty Prahy 1, musí park počkat na stavbu plánované tramvajové trati, do té doby nemá smysl provádět jakékoli změny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K10a65r15e48l 71D32r70d24a 6843915977759

Na Ropidu sedí Martin Šubrt, co dlouhodobě řeší návrat tramvají na Můstek a na Václavské náměstí. (Pokud vím, bydlí na Vinohradech a je mu jako odborníkovi na MHD proti srsti, že ho tramvaj nevyhodí při cestě do práce na Můstku. Motivace pro odborné řešení tramvají v Praze jako vyšitá. Chudák, musí jezdit metrem a ty dlouhé eskalátory na Áčku.)

Má zpracovány varianty tratě Opletalkou a Wilsonovou se Šervůdem dle zadání Prahy 1.

Tady jsem narazil, že ve svých plánech zcela vynechal variantu vedení trati po magistrále v rámci zklidňování magistrály. Přitom by se dala uvažovat spojka I.P. Pavlova - Muzeum - Hlavní nádraží - Masarykovo nádraží - Florenc - Vltavská. Zvlášť, pokud by se zapojila Penta se svými navrhovanými ochozy nad Masaryčkou. Hlavní nádraží má přitom řešen výstup cestujících na Wilsonovu a tramvajová trať by zde byla ideální. Vůbec není zvažována...

A osobně tady prosazuji tramvajovou trať za kolejištěm Hlavního nádraží, kde je dnes leda tak křoví s bezdomovci a kde má vzniknout výstup na Vinohrady a Žižkov.

Jak vidíte tyto varianty?

A zapomíná se, že je zde plánován Centrální terminál Praha, který má propojit společným prostorem pro pěší (podchodem s obchody) Florenc, Masaryčku a Hlavní nádraží. Tedy 3 stanice metra. Pro dopravu cestujících se zavazadly mají sloužit pojízdné chodníky jako na letišti.

Celé se to patrně komplikuje Pentou, která získala nezbytné pozemky pro soukromou výstavbu. Tak to vypadá že dík Pentě a její Matě Hari tady patrně nebudou drahé podchody, ale nekonečné bariérové nadchody a žádný Centrální terminál v Praze nehrozí.

Každopádně, tento prostor je třeba řešit koncepčně jako celek. Ale tramvaje budou levnou partizánštinou Prahy 1 a Ropidu s DPP za cenu zničení parku. A to prosazené honem honem, než se najde jiné lepší řešení a tramvaje by zde byly zbytečné. U tramvají jde skutečně hlavně o dokončení sítě. Zda se přitom zničí Václavák nebo park je pánům od tramvají šumák. A nejlepší je navrhované zničení pražské pěší zóny.

0/−1
25.9.2016 17:16

K92a98r76e86l 69D10r68d42a 6873485437439

Tady je pár informací od Martina Šubrta.

http://praha.idnes.cz/on-line-rozhovor-se-zastupcem-reditele-organizace-ropid-martinem-subrtem-15k-/odpovedi.aspx?t=O160128_085808_836_jan

http://www.tramvajak.cz/studie_vaclavak/index.htm

Někde měl i ten Šervůd. Nemohu to najít. Prosím o doplnění.

0/0
25.9.2016 17:24

K32a61r28e29l 66D43r55d89a 6193925317849

Otřesný článek, naivní diskuse a zase budovatelé tramvají. Jděte k čertu. Rv Šervůd byl určen jako odkladiště lidského hnusu a odpadu z Václaváku a historického centra. Městská policie cíleně vyháněla bezdomovce a feťáky sem s tím, že zde budou mít klid. Tak si Praha 1 zajistila "reprezentativní Václavák" a svěřila ho "méně problémové" drogové mafii a prostituci. Tak si zajišťuje, aby se bezdomovci neváleli před zraky turistů jinde v centru. Spodina se smí válet beztrestně v Šervůdu. A tak to roky funguje. To není náhoda nebo vliv nádraží.

Pražané, co musí ke své smůle Šervůdem procházet jsou rukojmí šmejdů ve stylu Lomeckého. Městská policie pouze pracuje dle určeného zadání Magistrátu a Prahy 1. Ten zanedbaný stav tady Praha 1 chce. Protože jinde by šmejdům z Prahy 1 a Pražanům vadil více. Rv

Jen křesťanská Naděje se u Bulhara pokouší proti laxním a křiváckým Lomeckým o nápravu stavu. Taková perlička, na magistrále je hranice Prahy 1 a 2. Takže když Praha 1 vyhnala Naději z Bolzanovy, přesunula se Naděje o 50 metrů dál pod most k Bulharovi a sídli na Praze 2.

Přesně o tom je také debata o tramvajích. Tramvaje zničí prostředí, kudy povede trať. Snaha je Václavák ochránit. Raději se má zničit Šervůd, tak jako je dnes zničen bezdomovci. Proto Praha 1 prosazuje nesmyslnou tramvaj Šervůdem, místo Václavákem. Tramvajoví budovatelé jsou jen další šmejdi ve hře, kteří budou kdykoliv obhajovat jakékoliv rozšiřování tramvají po Praze.

Pokud už je třeba řešit trať spojující Pavlák s Jindřišskou, jsem pro trať za kolejištěm Hlavního nádraží s vytvořením nového vestibulu a konečně s vytvoření pěšího výstupu z celého nádraží směrem na Žižkov a Vinohrady. Šervůd je pro tramvaj příliš cenné prostředí, stejně jako Václavák.

0/−1
25.9.2016 10:36

A47d42a74m 41P59o54c45h11e 7388826980125

Opět jste

tu fakt chyběl. Ano, kam jede tramvaj, tam stříká krev. Taky u své zastávky hrozně trpím tím, že nemohu jezdit tichým, ekologickým a kapacitním autobusem. Ale nebojte, i tramvajofobie je jistě léčitelná, pouze ní trpí jediný člověk na planetě.

+1/−1
25.9.2016 13:16

K44a43r57e22l 36D56r10d10a 6953715607339

A máte něco k tématu nebo se jen hlásíte mezi tramvajové šmejdy?

Tady bude zničen drahocenný park v centru Prahy, vykácena zeleň, zrušeny desítky parkovacích míst, ničeni chodci hlukem a dopravou, masakrovány děti hlukem a nebezpečím na jediném euro hřišti široko daleko projíždějícími tramvajemi těsně za plotem, zhoršena dopravní situace, ohroženi chodci... A jen proto, že někomu vadí metro. A Vy máte potřebu hlavně mně vynadat? Co abyste toho psychiatra vyhledal spíš Vy? Rv

0/−2
25.9.2016 15:59

A88d36a90m 33P72o77c18h58e 7538866760755

Kristepane. Tak budeme pro deset parkovacích míst radši všichni denně šlapat pěšky. A ta tramvaj bude mít asi všude kovové bodce, aby zabila lidí co nejvíce. Zato auta nikdy nikoho nezabila. Argument o hluku patří tak do začátku 90. let a ten "masakr" radši ani nekomentuji

+1/0
25.9.2016 17:08

K77a83r94e54l 72D11r83d77a 6253265907839

V Opletelce jde o cca 40 parkovacích míst, ve Washingtonově o 60 parkovacích míst. A může to být víc.

Odkud kam tady šlapete pěšky? Já používám stávající MHD. Bydlím tady a trať parkem mi osobně k ničemu nebude. Jen přijdu o park, parkování a naroste už tak mohutné nebezpečí a hluk před okny bytu.

Tramvaje jsou hlučné, zvlášť nekonečné cinkání na chodce a auta. Park prostě zahluší hlukem a nebezpečím. Zvlášť když trať likviduje stávající tahy pro chodce bez náhrady.

Zdůvodněte na co tu trať osobně potřebujete. Umím pochopit jen potřebu náhrady Ječné, ale i to mi přijde jako nesmysl. Jedna zaseklá tramvaj v Lazarské zastaví ve špičce komplet celou dopravu v centru. Žádná trať přes Václavák či Šervůdem ničemu nepomůže. Je to podle mě falešný argument.

0/−1
25.9.2016 17:45

P44e53t54r 75N44e19t58o90l41i73c45k86ý 4928226214115

Tak hlavně, že vám osobně nepomůže, tedy je zbytečná. Mně pomůže v tom, že nebudu muset denně šlapat půl kilometru mezi feťáky od tramvaje k metru. Pak také k tomu, že při výpadku uzlu I. P. Pavlova se síť nerozpadne na 2 oddělené celky. Nebezpečí hrozí tak možná opilcům a slepcům, kteří nevidí, že jede tramvaj, ale auta si všimnou. A s tím "hlukem" už to sem píšete aspoň posté a je to fakt trapné.

+1/0
25.9.2016 17:51

K91a75r38e65l 35D98r68d49a 6793345317219

To jsou ale vesměs nesmysly. Uvažuje se linka pro propojení Vinohrad, Hlaváče a Masaryčky. Žádná 9 tady jezdit před halou nebude, zcela logicky - když jde na Národku, takže budete šlapat na stávající tramvaj mezi bezdomovci stejně. Jen bude zničen park a za zadkem Vám budou cinkat a projíždět tramvaje mezi chodci. Pak si to povíme, jak jako opilý slepec chodíte do práce. Rv (Navíc ti feťáci tady sedí dnes úmyslně, aby se tady trať snáze prosadila.) Rv

"Uzel I.P. Pavlova" nemá propojení Vinohradská - Ječná. Tak hlavně, že pomůže zachránit tramvajovou dopravu v Praze propojení Vinohradská - Jindřišská. A na co to bude, když bude ve špičce stát Karlák jako minule v Lazarské? Tramvaj má zálohu v metru a autobusech. Nějaká paralelní síť je jen zbožné přání. Park má větší cenu, než nesmysly tramvajové dopravy.

Tramvaje dělají bordel. Když neskřípou a nedrnčí kola, stále zůstává problém průjezdu křižovatek a přechodů. Klidné pobývání mezi řinkotem tramvají v centru Prahy rozhodně neexistuje. To je o chování řidičů. A je to nebezpečí, jako jakákoliv jiná doprava. Vykládat, že mezi chodci v parku, na Václaváku či na Náměstí Republiky je tramvaj v pohodě, je o vyhledání odborné pomoci. Přesto to sem budovatelé tramvají píší pořád dokola. Trapné je spíš to a není to navíc pravda. Rv

0/−1
26.9.2016 8:52

P76e15t59r 87N51e22t18o56l85i34c24k98ý 4418106404685

No jasně. Až na to, že na Náměstí republiky po rekonstrukci nezaskřípala ani nezadrnčela snad nikdy a ani na žádnou úkladnou vraždu nebohécho chodce si fakt nevzpomíná. Hlavně, že přesně víte, jaké by po výstavbě bylo linkové vedení a to dokonce lépe, než všichni odborníci poukazující na nutnost propojení tratí. A jestli tvrdíte, že ty feťáky tam schválně nasadila tramvajová lobby, tak by měl odbornou pomoc zřejmě vyhledat někdo jiný.

+1/0
26.9.2016 10:06

K35a13r22e98l 64D95r84d12a 6153885907689

Šervůd poslala do kopru záměrně Praha 1, jako území na odpis. A to se záměrem "čistého" Václaváku, Staromáku a historického centra. Praha 1 chce tramvaje záměrně tady místo trati na Václaváku. Jen potvrzuje, že tady je to území na odpis a likvidaci, kterému tramvaje už neublíží. To že je to právě zde na odpis si určila Praha 1.

Praha 1 přitom jedná podle tramvajové lobby, která tvrdí, že je naprosto nezbytné propojit Ječnou s Jindřišskou. Jenže jsou to jako vždy naprosté hlouposti z pera propagátorů tramvajové dopravy.

Zatím není propojená ani Vinohradská na Ječnou a nikomu to nechybí. Přitom, když dnes překopnu Ječnou, mohu provoz pustit Jičínskou a je to provozně úplně to samé jako trať přes Šervůd nebo přes Václavák. Že se to používá jednou za deset let, je jen důkaz jaký nesmyl tady tramvajová lobby prosazuje.

Jde jen o rozšiřování dříve očesaných tramvají v Praze. O nic jiného. A tomu by za oběť Václavák ani park padnout neměly. Rv

Dle statistik srazí tramvaj v Praze denně 1 chodce. Zahlédl jsem osobně dvě kolize tramvají na křižovatce Havlíčkovy a Na Poříčí. Včera jsem k tomu našel, že se tady 10. června dokonce tramvaje srazily... K tomu vidím dva, tři, čtyři... mrtvé chodce poslední dobou (Na Poříčí, před Masaryčkou, u Náměstí Republiky...) Kdo má tady pořád pocit bezpečné tiché dopravy bez nehod, ať kouká mazat na psychiatrii, a to fofrem. Rv

0/0
27.9.2016 14:14

P24e88t50r 45N49e18t21o17l52i34c20k86ý 4628326594785

Jasně, tramvajová lobby. Zato naftová lobby asi neexistuje, co. Vy si najdete vždycky něco, jednou dva ošklivé dráty, jednou dva stromy. A mimochodem, auta a autobusy ani nikdy nikoho nerazily, co? Hlavně, že jste se ptal všech občanů Prahy a nikomu nechybí skutečný přestup na metro, kratší než půl kilometru.

0/0
27.9.2016 16:17

T66o81m 78S11e84h68n17a78l 4921624855736

To jsou nehorazny kecy. Vyhazet fetky a socky preci muzou i bez tramvaje. Ten nastroj se jmenuje mestska policie,ktera navic sidli hned vedle nadrazi. Do parku se jim ale asi nechce

+4/0
25.9.2016 8:23

A91d60a33m 54P37o15c50h96e 7428556840525

Takže podle vás je dobře, že je zastávka tak daleko od nádraží i stanice? A že síť v centru je kvůli tomu neprávázaná?

0/0
25.9.2016 13:17

J58i93ř28í 26L90u15k56á40š85e96k 5490811390213

Kdykoliv tam jdu, nasadim zachmurily výraz, narovnam se, mračim se a dělám ramena. Pro jistotu. Jenže s fetakem toho moc nesvedete. V noci to tam musí byt vůbec maso.

+1/0
24.9.2016 18:42

L11u42k19á49š 60H80l11o41u23c88a47l 6452940121984

odjíždím vlakem do/z Prahy, občas se Hlaváku ve večerních hodinách nelze vyhnout, takže jsem byl za posledních pár let svědky několika napadení, okradení, bitek a nepočítaně projevů feťáků a bezdomovců. měšťáky tam neuvidíte po osmé večer, přitom to mají že služebny na rohu Opletalovy/Růžové/Washingtonovy asi 30 metrů. dokonce jsem psal řediteli Městské policie, že Sherwood hlavně že strany od zastávky tramvaje (směr od Masarycky) je večer peklo a aby tam posílal lidi častěji. v odpovědi mne poslal do háje, že si vymýšlím, že tam jsou hlídky dostatečné. předpokládám, že dřív nebo později se tam něco stane.

+4/0
24.9.2016 16:55

I14v50a61n 40M81a67š38e83k 5642307984

Bezdomovci jsou "výkladní skříní" každého státního uspořádání = režimu. To, že se "soustředí" v místech, kde je největší provoz je také normální. Jedno vím ze své vlastní zkušenosti: tito lidé ostatní nebtěžují a žijí si svým životem.Tak nevím komu můžou tito lidé vadit.:-)

0/−2
24.9.2016 16:37

A43d69a81m 86P13o92c68h40e 7658686670305

Ne, fakt vůbec v Sherwoodu neobtěžují lidi. Ani trochu.

+1/0
25.9.2016 13:18

T53o51m43á18š 43T47a25t58í90č66e91k 5490122460818

No, oproti brněnské Myšině a placu před roló je Šervůd idylické a malebné reprezentativní místo.

+2/0
24.9.2016 16:33

J34i70ř49í 11K36o81c31u95r45e21k 6245554775638

Mno v Brně má údajně pomoct odsun nádraží, aby na něm bezdomovci nebyli. A taky prý má pomoc přestavba přednádraží na pěší zónu. Tak třeba židličky a kavárničky na Magistrále by pomohly a přesun nádraží někam k řece taky. Ne?

No jo, z botiček je příjem jistý a drogový dealer se v Šervůdu může pohybovat naprosto vklidu. A pak je taky potřeba řešit zákona dbalé obyvatele, aby nezabírali s parkovištěm místo pro cyklisty a zeleň. Ti kriminálníci slušným lidem zeleň nezabírají? Jak to řeší v Hajdově parku v Londýně, v Centrálním parku v Novém Jorku atd?

+3/0
24.9.2016 16:20

T17o97m16a45s 20N94o70v24y 7468836418

Podobe typu jsou pred kazdym nadrazim.

To neni otazka rekonstukce. Treba tam pravidelne MP resit extremy.

0/0
24.9.2016 16:18

P31a21t64r94i54k 32P95í46c10h28a38l 4282856427

Tak ať se ti tvrďáci co chodí na Konvičku a spol co furt hledají imigranty kteří tu nejsou, ať se seberou a svoji "sílu" jdou ukázat do Sherwoodu.

0/−7
24.9.2016 16:02

J59i14ř50í 16K36o21c50u78r47e75k 6215244855938

A k čemu je policie?

+3/0
24.9.2016 16:11

P48a75t88r59i53k 40P22í44c46h64a24l 4102596597

Asi to bohužel vzdala. Vyhodíš a hned jsou zpátky.

+2/0
24.9.2016 16:14

P33e40t20r 60N15e26t81o76l83i81c86k79ý 4908246834525

Víte, jednak je tu imigrantů pár desítek tisíc, jednak nám EU chce nařídit přijímání zcela neomezeného počtu a na rozdíl od těchto navíc brutálně problémových... co kdyby se ukázali tvrďáci, co chodí na hejtfrý? Klidně oba. A tentokrát bez dotace.

0/0
25.9.2016 0:05

J53i74ř84í 30Z35a85t42l43o79u20k52a10l 3608209931916

Ale ti hejtfrý tvrďáci tam přece už dávno chodí, za svými dealery. Teda pokud je teď už nemají přímo na Klinice.

0/0
25.9.2016 9:17

R74o85m63a46n 26P60o89l54á83č86e69k 5726779765

Za mě jenom obyčejná výmluva Prahy 1...Tramvaj se nepostaví hodně dlouho a navíc pevně doufám, že ji projektují ve staré stopě s vyjímkou Washigtonovi tzn. že z Washingtonovi pojede Opletalovou a pak v místech kudy tramvaj historicky jezdila, takže na obnovu parkru to nemá naprosto vliv...

Tramvaj sama o sobě kapacitně potřeba není, ale zase to pomůže dotvořit zrušenou pavučinu v centru, která při jakémkoli průseru chybí...

+7/0
24.9.2016 15:41

B55o39h56u66s73l98a26v 16K15r57á54l89í35k 2291820489966

A hlavně nějaké školi bi tam měli vibudovat.

0/0
24.9.2016 15:52

P73e38t86r 28N80e30t90o77l67i21c48k14ý 4738946874585

I kapacitně vedle přetíženého metra svých cestujících jistě najde víc než dost.

0/0
25.9.2016 0:06

K91a49r78e31l 83D63r63d44a 6173215637309

Ta tramvaj tady už byla namalovaná jak ji plánuje DPP. Z Opletalky jde jen o zrušení parkoviště, pak trať obkrouží dětské hřiště po stopě současného chodníku, takže zrušen bude chodník a vykáceny stromy, aby projela nádvořím před halou nádraží a pokračovala do Washingtonovi.

Takže prasárna a naprostá likvidace parku a relativního klidu od dopravy, ohrožení dětí a chodců, zrušení parkování. Hnus tramvajácký fialový.

Prosazuje to Praha 1, aby ochránila Václavák. Rv

A to tady zvládají tramvajáci pořád nějakou nehodu, jak vyletí nečekaně ze Senovážného do Bolzanovy. ;-)

0/−3
25.9.2016 9:23

J20i54ř42í 98Z92a60t50l89o38u79k80a11l 3698479921786

Je to nejvýznamnější dopravní uzel v Praze, jak tam chcete mít klid od dopravy?

+2/0
25.9.2016 9:33

K34a37r47e45l 16D85r61d33a 6933885147339

Ten park je přeplněný chodci. Doprava se drží po obvodech parku a na magistrále. Takže je to docela dobře promyšleno, aby chodce procházející parkem rušili leda tak holubi. Dokonce je tady vcelku klidná cesta pro pěší až k Muzeu. To vše tramvaje naruší a zničí.

Takže relativní klid tady je a bude zničen. Co na tom rozporujete?

0/−1
25.9.2016 16:06

A59d64a44m 26P66o56c70h55e 7568276920285

Sice vůbec netušíte, že variant je plno a řešení nemáte žádné, ale hlavně ať tam nevede tramvaj, to radši vrtulník, co

+1/0
25.9.2016 13:20

K62a87r65e40l 97D88r92d13a 6823625737689

Hloupý příspěvek. Martin Šubrt to tady dlouhodobě probírá a dnes sedí na Ropidu. Pro nějaké jednání tady dal kdysi do diskuse podrobně rozkreslenou variantu 1c, kterou si poručil Lomecký.

U Martina Šubrta se točí také všechny varianty návratu tramvají přes Václaváka a přes Můstek. Dělá si na tom odbornou kariéru.

Jediné co ho nenapadlo, vypadnout s tramvajemi do nevyužitého prostoru za kolejiště Hlavního nádraží.

Opravdu si nemyslím, že Praha spadne, pokud tramvajáci dají své pracky pryč od pěších zón v centru Prahy. Rv:-P

0/−1
25.9.2016 16:35

J28i84ř95í 81Z17a95t92l17o98u27k94a49l 3748569501156

Ta tramvaj tam určitě pomůže a bylo by nejlepší vést ji přímo před nádražní halou. Je to významný přestupní uzel, tak proč nutit lidi, zvlášť ty denně dojíždějící nebo s těžkými zavazadly, k dlouhým pěším přestupům? Zvlášť když tam to místo je a ten park stejně vyžaduje kompletní rekonstrukci. Tramvaj v parku na rozdíl od aut tolik nevadí.

+2/0
25.9.2016 9:27

K13a76r21e76l 66D90r87d88a 6913425697169

Ten park to poškodí, ba přímo zničí. Je to přitom očividným zlým cílem. Nejprve park zlikvidovat bezdomovci a když je nepoužitelný, tak tady lupnout tramvaje, co už nevadí. Je to podraz na Pražanech.

A kolik Pražanů potřebuje tramvaj na nádraží, které má metro? Má se vyřešit přestup na Masaryčku pro projíždějící. Jinak půjde o zbytečnou povrchovou dopravu za cenu zničení parku.

Další varianta, co Šubrt neřeší je tramvaj na magistrále, která by zajistila přestup na Masaryčku a Florenc. Rv

0/−1
25.9.2016 16:48

E33r73i34k 69S71v40o42b14o81d11a 1373718304218

Ze začátku by stačilo jednoduché opatření zrušit tam ty lavičky. Nikdo normální si na ně stejně nesedne a takhle se tam jen válí bezdomovci a feťáci.

+7/−1
24.9.2016 15:07

T21o66m94a57s 40N80o92v52y 7388356218

Leavicky predelene operadlem uprostred a hotovo, aby se nedalo lezet

+4/0
24.9.2016 16:19

S68e65i51d72l 28P25e25t17r 1131251655574

Jen další tunel na peníze poplatníků..

Masaryčka se bude dříve nebo později jako nádraží rušit, je tam přímo stanice metra a tak tramvaj žádný rozumný smysl nedává.

Tedy vyjma toho, že nemalá část investice skončí klasicky v kapsách těch, co o tom budou rozhodovat ..

+1/−12
24.9.2016 14:45

V88o26j11t31ě79c43h 71B43u17d94i64n63s26k67ý 4802319139214

Víte co komentujete?

+8/0
24.9.2016 15:17

I42v53a76n 28M12a17š91e23k 5452847984

Vážený pane Seidl a pane Kubis, píšete oba mimo mísu. Masarykovo nádraží je sice docela blízko Vrchlického sadům ale tyto sady jsou hlavně před Hlavním nádraží Praha což je o trochu vedle. A mimochodem kolem "masaryčky" tramvaje jezdí a je tam i vstup do metra:-)

+1/0
24.9.2016 16:49

V12a94c94l58a90v 41K74u33b14i36s 5361131409357

Masarycka se rusit nebude to by se muselo udelat upne novy nadrazi nebo ho vybudovat z holesovic. Madarycka zustane pro primestske linky. Tramvaj se tam dela kvuli dotacim eu na rychlodrahu na letiste. Masarycka ma byt spojnici centra s letistem. Tramem pak dojedou lidi na hlavni a muzou jet mimo prahu. Ta tamvaj mi pripada ale lepsi vest horem podel magistraly nez opletalovou. Tramvaje na vaclavak nepatri.

+2/0
24.9.2016 16:36

A92d17a64m 33P59o60c90h45e 7448446540765

Evidentně jste na místě v životě nebyl...

0/0
25.9.2016 13:22

R50a68d77i13m 24S68i36m24u80n29e78k 2270650846364

na co si to hrajeme... však špína, bída a hnus k praze patří stejně jako velkolepost, krása a romantika... to je ta magická praha... nikdy v životě mě neohrozil klasický bezdomovec...

+3/0
24.9.2016 14:41

R67a30d72e91k 74K13o61p87a51r 4778431772449

Ten park je sam o sobe hezky. Problematika bezdecek, fetek, slapek a slapaku, nema s upravou nic spolecneho. Jen alibizmus, proc neco nejde. Boticky o ulici dal rozdavat jdou... Ale z tohohle nic nekapne...

+12/0
24.9.2016 14:39

R43o67m55a96n 39P77o36l84á67č35e36k 5206339805

Víme jak dopadla podobná akce na Andělu... MP vyháněla fetky a když mu dávali klepeta,tak se uvědomělý občan do nich pustil včetně přítelkyně fetky...

Tak co vlastně chceme? Navíc dokud tam bude "šlehárna a nochlehárna" Naděje tak ani moc jiného čekat nemůžeme...

+3/0
24.9.2016 15:21

V10a82c86l50a91v 84K73u45b37i51s 5451161179777

No jenze na andelu byla podpora mistnich a pote co se zklidnila situace na bertramce tak andel se stal rozumnejsi zonou. Bez vazby na gheto. Nadrazi prazaky nezajima jen turisty mimoprazsky takze je low priority

0/0
24.9.2016 16:39

J76i27r95i 92R35u14s61n93o74k 4485312777783

Sherwood uz je dnes jen jmeno. Neni to ani zdaleka tak hrozne, jak se to lici. Pred 20 lety to byla uplne jina liga.

+2/−5
24.9.2016 14:32

R77a66d77e95k 87K39o58p86a58r 4618801892919

Presne. Driv jsem tam po setmeni chodil tak, ze jsem rozoval kolem sve osy... Sileny! Dnes je to jen hnus.

0/0
24.9.2016 14:40

P18e25t25r 82K71o72u14t93n25ý 3857530389268

Park před hlavním nádražím zrcadlí pražský magistrát. Tramvaj nikomu neschází je tam metro a k Bulharovi je to 5 minut. Upravit park a vyhnat bezdíky je za par kacek, na rozdíl od zón na P6 a 5, které staly 500 ml, a investice se nikdy nevrátí,

+19/−3
24.9.2016 14:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.