Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský „Sherwood“ se rychlé revitalizace nedočká, musí počkat na tramvaj

Vrchlického sady před pražským hlavním nádražím jsou dlouhodobě nechvalně známé nevzhlednou úpravou zeleně a polehávajícími bezdomovci. Podle Oldřicha Lomeckého, starosty Prahy 1, musí park počkat na stavbu plánované tramvajové trati, do té doby nemá smysl provádět jakékoli změny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K68a43r48e42l 23D15r91d41a 6443625477479

Na Ropidu sedí Martin Šubrt, co dlouhodobě řeší návrat tramvají na Můstek a na Václavské náměstí. (Pokud vím, bydlí na Vinohradech a je mu jako odborníkovi na MHD proti srsti, že ho tramvaj nevyhodí při cestě do práce na Můstku. Motivace pro odborné řešení tramvají v Praze jako vyšitá. Chudák, musí jezdit metrem a ty dlouhé eskalátory na Áčku.)

Má zpracovány varianty tratě Opletalkou a Wilsonovou se Šervůdem dle zadání Prahy 1.

Tady jsem narazil, že ve svých plánech zcela vynechal variantu vedení trati po magistrále v rámci zklidňování magistrály. Přitom by se dala uvažovat spojka I.P. Pavlova - Muzeum - Hlavní nádraží - Masarykovo nádraží - Florenc - Vltavská. Zvlášť, pokud by se zapojila Penta se svými navrhovanými ochozy nad Masaryčkou. Hlavní nádraží má přitom řešen výstup cestujících na Wilsonovu a tramvajová trať by zde byla ideální. Vůbec není zvažována...

A osobně tady prosazuji tramvajovou trať za kolejištěm Hlavního nádraží, kde je dnes leda tak křoví s bezdomovci a kde má vzniknout výstup na Vinohrady a Žižkov.

Jak vidíte tyto varianty?

A zapomíná se, že je zde plánován Centrální terminál Praha, který má propojit společným prostorem pro pěší (podchodem s obchody) Florenc, Masaryčku a Hlavní nádraží. Tedy 3 stanice metra. Pro dopravu cestujících se zavazadly mají sloužit pojízdné chodníky jako na letišti.

Celé se to patrně komplikuje Pentou, která získala nezbytné pozemky pro soukromou výstavbu. Tak to vypadá že dík Pentě a její Matě Hari tady patrně nebudou drahé podchody, ale nekonečné bariérové nadchody a žádný Centrální terminál v Praze nehrozí.

Každopádně, tento prostor je třeba řešit koncepčně jako celek. Ale tramvaje budou levnou partizánštinou Prahy 1 a Ropidu s DPP za cenu zničení parku. A to prosazené honem honem, než se najde jiné lepší řešení a tramvaje by zde byly zbytečné. U tramvají jde skutečně hlavně o dokončení sítě. Zda se přitom zničí Václavák nebo park je pánům od tramvají šumák. A nejlepší je navrhované zničení pražské pěší zóny.

0/−1
25.9.2016 17:16

K28a77r82e59l 36D93r70d76a 6363715147449

Tady je pár informací od Martina Šubrta.

http://praha.idnes.cz/on-line-rozhovor-se-zastupcem-reditele-organizace-ropid-martinem-subrtem-15k-/odpovedi.aspx?t=O160128_085808_836_jan

http://www.tramvajak.cz/studie_vaclavak/index.htm

Někde měl i ten Šervůd. Nemohu to najít. Prosím o doplnění.

0/0
25.9.2016 17:24

K62a70r34e49l 39D25r53d10a 6913185337499

Otřesný článek, naivní diskuse a zase budovatelé tramvají. Jděte k čertu. Rv Šervůd byl určen jako odkladiště lidského hnusu a odpadu z Václaváku a historického centra. Městská policie cíleně vyháněla bezdomovce a feťáky sem s tím, že zde budou mít klid. Tak si Praha 1 zajistila "reprezentativní Václavák" a svěřila ho "méně problémové" drogové mafii a prostituci. Tak si zajišťuje, aby se bezdomovci neváleli před zraky turistů jinde v centru. Spodina se smí válet beztrestně v Šervůdu. A tak to roky funguje. To není náhoda nebo vliv nádraží.

Pražané, co musí ke své smůle Šervůdem procházet jsou rukojmí šmejdů ve stylu Lomeckého. Městská policie pouze pracuje dle určeného zadání Magistrátu a Prahy 1. Ten zanedbaný stav tady Praha 1 chce. Protože jinde by šmejdům z Prahy 1 a Pražanům vadil více. Rv

Jen křesťanská Naděje se u Bulhara pokouší proti laxním a křiváckým Lomeckým o nápravu stavu. Taková perlička, na magistrále je hranice Prahy 1 a 2. Takže když Praha 1 vyhnala Naději z Bolzanovy, přesunula se Naděje o 50 metrů dál pod most k Bulharovi a sídli na Praze 2.

Přesně o tom je také debata o tramvajích. Tramvaje zničí prostředí, kudy povede trať. Snaha je Václavák ochránit. Raději se má zničit Šervůd, tak jako je dnes zničen bezdomovci. Proto Praha 1 prosazuje nesmyslnou tramvaj Šervůdem, místo Václavákem. Tramvajoví budovatelé jsou jen další šmejdi ve hře, kteří budou kdykoliv obhajovat jakékoliv rozšiřování tramvají po Praze.

Pokud už je třeba řešit trať spojující Pavlák s Jindřišskou, jsem pro trať za kolejištěm Hlavního nádraží s vytvořením nového vestibulu a konečně s vytvoření pěšího výstupu z celého nádraží směrem na Žižkov a Vinohrady. Šervůd je pro tramvaj příliš cenné prostředí, stejně jako Václavák.

0/−1
25.9.2016 10:36

A62d68a48m 93P61o71c89h32e 7108916710285

Opět jste

tu fakt chyběl. Ano, kam jede tramvaj, tam stříká krev. Taky u své zastávky hrozně trpím tím, že nemohu jezdit tichým, ekologickým a kapacitním autobusem. Ale nebojte, i tramvajofobie je jistě léčitelná, pouze ní trpí jediný člověk na planetě.

+1/−1
25.9.2016 13:16

K66a92r94e59l 38D30r39d96a 6393135797529

A máte něco k tématu nebo se jen hlásíte mezi tramvajové šmejdy?

Tady bude zničen drahocenný park v centru Prahy, vykácena zeleň, zrušeny desítky parkovacích míst, ničeni chodci hlukem a dopravou, masakrovány děti hlukem a nebezpečím na jediném euro hřišti široko daleko projíždějícími tramvajemi těsně za plotem, zhoršena dopravní situace, ohroženi chodci... A jen proto, že někomu vadí metro. A Vy máte potřebu hlavně mně vynadat? Co abyste toho psychiatra vyhledal spíš Vy? Rv

0/−2
25.9.2016 15:59

A80d51a12m 29P19o47c54h19e 7548426960675

Kristepane. Tak budeme pro deset parkovacích míst radši všichni denně šlapat pěšky. A ta tramvaj bude mít asi všude kovové bodce, aby zabila lidí co nejvíce. Zato auta nikdy nikoho nezabila. Argument o hluku patří tak do začátku 90. let a ten "masakr" radši ani nekomentuji

+1/0
25.9.2016 17:08

K55a75r25e64l 80D80r43d70a 6983155827469

V Opletelce jde o cca 40 parkovacích míst, ve Washingtonově o 60 parkovacích míst. A může to být víc.

Odkud kam tady šlapete pěšky? Já používám stávající MHD. Bydlím tady a trať parkem mi osobně k ničemu nebude. Jen přijdu o park, parkování a naroste už tak mohutné nebezpečí a hluk před okny bytu.

Tramvaje jsou hlučné, zvlášť nekonečné cinkání na chodce a auta. Park prostě zahluší hlukem a nebezpečím. Zvlášť když trať likviduje stávající tahy pro chodce bez náhrady.

Zdůvodněte na co tu trať osobně potřebujete. Umím pochopit jen potřebu náhrady Ječné, ale i to mi přijde jako nesmysl. Jedna zaseklá tramvaj v Lazarské zastaví ve špičce komplet celou dopravu v centru. Žádná trať přes Václavák či Šervůdem ničemu nepomůže. Je to podle mě falešný argument.

0/−1
25.9.2016 17:45

P30e92t70r 71N78e35t20o58l87i95c23k19ý 4698696234625

Tak hlavně, že vám osobně nepomůže, tedy je zbytečná. Mně pomůže v tom, že nebudu muset denně šlapat půl kilometru mezi feťáky od tramvaje k metru. Pak také k tomu, že při výpadku uzlu I. P. Pavlova se síť nerozpadne na 2 oddělené celky. Nebezpečí hrozí tak možná opilcům a slepcům, kteří nevidí, že jede tramvaj, ale auta si všimnou. A s tím "hlukem" už to sem píšete aspoň posté a je to fakt trapné.

+1/0
25.9.2016 17:51

K46a61r73e34l 95D36r14d62a 6143735257579

To jsou ale vesměs nesmysly. Uvažuje se linka pro propojení Vinohrad, Hlaváče a Masaryčky. Žádná 9 tady jezdit před halou nebude, zcela logicky - když jde na Národku, takže budete šlapat na stávající tramvaj mezi bezdomovci stejně. Jen bude zničen park a za zadkem Vám budou cinkat a projíždět tramvaje mezi chodci. Pak si to povíme, jak jako opilý slepec chodíte do práce. Rv (Navíc ti feťáci tady sedí dnes úmyslně, aby se tady trať snáze prosadila.) Rv

"Uzel I.P. Pavlova" nemá propojení Vinohradská - Ječná. Tak hlavně, že pomůže zachránit tramvajovou dopravu v Praze propojení Vinohradská - Jindřišská. A na co to bude, když bude ve špičce stát Karlák jako minule v Lazarské? Tramvaj má zálohu v metru a autobusech. Nějaká paralelní síť je jen zbožné přání. Park má větší cenu, než nesmysly tramvajové dopravy.

Tramvaje dělají bordel. Když neskřípou a nedrnčí kola, stále zůstává problém průjezdu křižovatek a přechodů. Klidné pobývání mezi řinkotem tramvají v centru Prahy rozhodně neexistuje. To je o chování řidičů. A je to nebezpečí, jako jakákoliv jiná doprava. Vykládat, že mezi chodci v parku, na Václaváku či na Náměstí Republiky je tramvaj v pohodě, je o vyhledání odborné pomoci. Přesto to sem budovatelé tramvají píší pořád dokola. Trapné je spíš to a není to navíc pravda. Rv

0/−1
26.9.2016 8:52

P69e19t52r 75N68e65t97o25l76i81c40k28ý 4318486784585

No jasně. Až na to, že na Náměstí republiky po rekonstrukci nezaskřípala ani nezadrnčela snad nikdy a ani na žádnou úkladnou vraždu nebohécho chodce si fakt nevzpomíná. Hlavně, že přesně víte, jaké by po výstavbě bylo linkové vedení a to dokonce lépe, než všichni odborníci poukazující na nutnost propojení tratí. A jestli tvrdíte, že ty feťáky tam schválně nasadila tramvajová lobby, tak by měl odbornou pomoc zřejmě vyhledat někdo jiný.

+1/0
26.9.2016 10:06

K62a15r94e21l 67D80r33d46a 6413585497929

Šervůd poslala do kopru záměrně Praha 1, jako území na odpis. A to se záměrem "čistého" Václaváku, Staromáku a historického centra. Praha 1 chce tramvaje záměrně tady místo trati na Václaváku. Jen potvrzuje, že tady je to území na odpis a likvidaci, kterému tramvaje už neublíží. To že je to právě zde na odpis si určila Praha 1.

Praha 1 přitom jedná podle tramvajové lobby, která tvrdí, že je naprosto nezbytné propojit Ječnou s Jindřišskou. Jenže jsou to jako vždy naprosté hlouposti z pera propagátorů tramvajové dopravy.

Zatím není propojená ani Vinohradská na Ječnou a nikomu to nechybí. Přitom, když dnes překopnu Ječnou, mohu provoz pustit Jičínskou a je to provozně úplně to samé jako trať přes Šervůd nebo přes Václavák. Že se to používá jednou za deset let, je jen důkaz jaký nesmyl tady tramvajová lobby prosazuje.

Jde jen o rozšiřování dříve očesaných tramvají v Praze. O nic jiného. A tomu by za oběť Václavák ani park padnout neměly. Rv

Dle statistik srazí tramvaj v Praze denně 1 chodce. Zahlédl jsem osobně dvě kolize tramvají na křižovatce Havlíčkovy a Na Poříčí. Včera jsem k tomu našel, že se tady 10. června dokonce tramvaje srazily... K tomu vidím dva, tři, čtyři... mrtvé chodce poslední dobou (Na Poříčí, před Masaryčkou, u Náměstí Republiky...) Kdo má tady pořád pocit bezpečné tiché dopravy bez nehod, ať kouká mazat na psychiatrii, a to fofrem. Rv

0/0
27.9.2016 14:14

P88e17t67r 14N20e62t87o78l52i46c50k13ý 4718966854635

Jasně, tramvajová lobby. Zato naftová lobby asi neexistuje, co. Vy si najdete vždycky něco, jednou dva ošklivé dráty, jednou dva stromy. A mimochodem, auta a autobusy ani nikdy nikoho nerazily, co? Hlavně, že jste se ptal všech občanů Prahy a nikomu nechybí skutečný přestup na metro, kratší než půl kilometru.

0/0
27.9.2016 16:17

T31o54m 12S56e56h55n10a97l 4781144885886

To jsou nehorazny kecy. Vyhazet fetky a socky preci muzou i bez tramvaje. Ten nastroj se jmenuje mestska policie,ktera navic sidli hned vedle nadrazi. Do parku se jim ale asi nechce

+4/0
25.9.2016 8:23

A84d15a44m 20P25o14c36h68e 7248356180685

Takže podle vás je dobře, že je zastávka tak daleko od nádraží i stanice? A že síť v centru je kvůli tomu neprávázaná?

0/0
25.9.2016 13:17

J59i98ř15í 25L63u90k49á69š94e68k 5250851550913

Kdykoliv tam jdu, nasadim zachmurily výraz, narovnam se, mračim se a dělám ramena. Pro jistotu. Jenže s fetakem toho moc nesvedete. V noci to tam musí byt vůbec maso.

+1/0
24.9.2016 18:42

L46u43k17á68š 35H16l72o98u93c46a12l 6402870661704

odjíždím vlakem do/z Prahy, občas se Hlaváku ve večerních hodinách nelze vyhnout, takže jsem byl za posledních pár let svědky několika napadení, okradení, bitek a nepočítaně projevů feťáků a bezdomovců. měšťáky tam neuvidíte po osmé večer, přitom to mají že služebny na rohu Opletalovy/Růžové/Washingtonovy asi 30 metrů. dokonce jsem psal řediteli Městské policie, že Sherwood hlavně že strany od zastávky tramvaje (směr od Masarycky) je večer peklo a aby tam posílal lidi častěji. v odpovědi mne poslal do háje, že si vymýšlím, že tam jsou hlídky dostatečné. předpokládám, že dřív nebo později se tam něco stane.

+4/0
24.9.2016 16:55

I26v48a95n 46M42a96š57e49k 5842447864

Bezdomovci jsou "výkladní skříní" každého státního uspořádání = režimu. To, že se "soustředí" v místech, kde je největší provoz je také normální. Jedno vím ze své vlastní zkušenosti: tito lidé ostatní nebtěžují a žijí si svým životem.Tak nevím komu můžou tito lidé vadit.:-)

0/−2
24.9.2016 16:37

A64d29a92m 26P89o57c63h32e 7678926610555

Ne, fakt vůbec v Sherwoodu neobtěžují lidi. Ani trochu.

+1/0
25.9.2016 13:18

T98o11m95á59š 15T67a22t32í12č81e98k 5770292290498

No, oproti brněnské Myšině a placu před roló je Šervůd idylické a malebné reprezentativní místo.

+2/0
24.9.2016 16:33

J23i94ř87í 92K31o33c47u51r53e15k 6765564535768

Mno v Brně má údajně pomoct odsun nádraží, aby na něm bezdomovci nebyli. A taky prý má pomoc přestavba přednádraží na pěší zónu. Tak třeba židličky a kavárničky na Magistrále by pomohly a přesun nádraží někam k řece taky. Ne?

No jo, z botiček je příjem jistý a drogový dealer se v Šervůdu může pohybovat naprosto vklidu. A pak je taky potřeba řešit zákona dbalé obyvatele, aby nezabírali s parkovištěm místo pro cyklisty a zeleň. Ti kriminálníci slušným lidem zeleň nezabírají? Jak to řeší v Hajdově parku v Londýně, v Centrálním parku v Novém Jorku atd?

+3/0
24.9.2016 16:20

T65o97m76a64s 92N95o44v45y 7478516808

Podobe typu jsou pred kazdym nadrazim.

To neni otazka rekonstukce. Treba tam pravidelne MP resit extremy.

0/0
24.9.2016 16:18

P71a21t84r81i29k 25P95í70c18h49a37l 4782986397

Tak ať se ti tvrďáci co chodí na Konvičku a spol co furt hledají imigranty kteří tu nejsou, ať se seberou a svoji "sílu" jdou ukázat do Sherwoodu.

0/−7
24.9.2016 16:02

J31i60ř59í 52K53o37c21u68r55e46k 6835324225368

A k čemu je policie?

+3/0
24.9.2016 16:11

P32a14t76r57i46k 22P59í22c62h68a33l 4892806857

Asi to bohužel vzdala. Vyhodíš a hned jsou zpátky.

+2/0
24.9.2016 16:14

P44e37t38r 28N76e34t70o45l84i92c92k23ý 4688136654475

Víte, jednak je tu imigrantů pár desítek tisíc, jednak nám EU chce nařídit přijímání zcela neomezeného počtu a na rozdíl od těchto navíc brutálně problémových... co kdyby se ukázali tvrďáci, co chodí na hejtfrý? Klidně oba. A tentokrát bez dotace.

0/0
25.9.2016 0:05

J96i96ř12í 68Z48a14t71l79o42u86k79a19l 3978899281636

Ale ti hejtfrý tvrďáci tam přece už dávno chodí, za svými dealery. Teda pokud je teď už nemají přímo na Klinice.

0/0
25.9.2016 9:17

R35o33m27a18n 65P54o87l65á86č29e83k 5636339525

Za mě jenom obyčejná výmluva Prahy 1...Tramvaj se nepostaví hodně dlouho a navíc pevně doufám, že ji projektují ve staré stopě s vyjímkou Washigtonovi tzn. že z Washingtonovi pojede Opletalovou a pak v místech kudy tramvaj historicky jezdila, takže na obnovu parkru to nemá naprosto vliv...

Tramvaj sama o sobě kapacitně potřeba není, ale zase to pomůže dotvořit zrušenou pavučinu v centru, která při jakémkoli průseru chybí...

+7/0
24.9.2016 15:41

B56o56h25u71s36l86a21v 46K40r64á58l85í89k 2541610479936

A hlavně nějaké školi bi tam měli vibudovat.

0/0
24.9.2016 15:52

P73e38t65r 43N78e47t39o41l52i24c13k61ý 4848876254185

I kapacitně vedle přetíženého metra svých cestujících jistě najde víc než dost.

0/0
25.9.2016 0:06

K44a33r61e82l 27D91r76d45a 6873925627589

Ta tramvaj tady už byla namalovaná jak ji plánuje DPP. Z Opletalky jde jen o zrušení parkoviště, pak trať obkrouží dětské hřiště po stopě současného chodníku, takže zrušen bude chodník a vykáceny stromy, aby projela nádvořím před halou nádraží a pokračovala do Washingtonovi.

Takže prasárna a naprostá likvidace parku a relativního klidu od dopravy, ohrožení dětí a chodců, zrušení parkování. Hnus tramvajácký fialový.

Prosazuje to Praha 1, aby ochránila Václavák. Rv

A to tady zvládají tramvajáci pořád nějakou nehodu, jak vyletí nečekaně ze Senovážného do Bolzanovy. ;-)

0/−3
25.9.2016 9:23

J79i63ř42í 13Z49a34t20l34o66u18k76a19l 3848409821716

Je to nejvýznamnější dopravní uzel v Praze, jak tam chcete mít klid od dopravy?

+2/0
25.9.2016 9:33

K17a84r54e76l 42D76r55d31a 6983645757809

Ten park je přeplněný chodci. Doprava se drží po obvodech parku a na magistrále. Takže je to docela dobře promyšleno, aby chodce procházející parkem rušili leda tak holubi. Dokonce je tady vcelku klidná cesta pro pěší až k Muzeu. To vše tramvaje naruší a zničí.

Takže relativní klid tady je a bude zničen. Co na tom rozporujete?

0/−1
25.9.2016 16:06

A61d30a54m 85P83o79c61h87e 7808986210605

Sice vůbec netušíte, že variant je plno a řešení nemáte žádné, ale hlavně ať tam nevede tramvaj, to radši vrtulník, co

+1/0
25.9.2016 13:20

K76a89r50e35l 55D52r96d86a 6193145377129

Hloupý příspěvek. Martin Šubrt to tady dlouhodobě probírá a dnes sedí na Ropidu. Pro nějaké jednání tady dal kdysi do diskuse podrobně rozkreslenou variantu 1c, kterou si poručil Lomecký.

U Martina Šubrta se točí také všechny varianty návratu tramvají přes Václaváka a přes Můstek. Dělá si na tom odbornou kariéru.

Jediné co ho nenapadlo, vypadnout s tramvajemi do nevyužitého prostoru za kolejiště Hlavního nádraží.

Opravdu si nemyslím, že Praha spadne, pokud tramvajáci dají své pracky pryč od pěších zón v centru Prahy. Rv:-P

0/−1
25.9.2016 16:35

J47i85ř25í 12Z18a21t14l83o57u38k72a46l 3628909341146

Ta tramvaj tam určitě pomůže a bylo by nejlepší vést ji přímo před nádražní halou. Je to významný přestupní uzel, tak proč nutit lidi, zvlášť ty denně dojíždějící nebo s těžkými zavazadly, k dlouhým pěším přestupům? Zvlášť když tam to místo je a ten park stejně vyžaduje kompletní rekonstrukci. Tramvaj v parku na rozdíl od aut tolik nevadí.

+2/0
25.9.2016 9:27

K78a94r89e17l 72D93r98d52a 6363305747569

Ten park to poškodí, ba přímo zničí. Je to přitom očividným zlým cílem. Nejprve park zlikvidovat bezdomovci a když je nepoužitelný, tak tady lupnout tramvaje, co už nevadí. Je to podraz na Pražanech.

A kolik Pražanů potřebuje tramvaj na nádraží, které má metro? Má se vyřešit přestup na Masaryčku pro projíždějící. Jinak půjde o zbytečnou povrchovou dopravu za cenu zničení parku.

Další varianta, co Šubrt neřeší je tramvaj na magistrále, která by zajistila přestup na Masaryčku a Florenc. Rv

0/−1
25.9.2016 16:48

E66r88i71k 56S92v52o48b97o63d58a 1793698944378

Ze začátku by stačilo jednoduché opatření zrušit tam ty lavičky. Nikdo normální si na ně stejně nesedne a takhle se tam jen válí bezdomovci a feťáci.

+7/−1
24.9.2016 15:07

T12o48m26a14s 71N63o27v92y 7188236248

Leavicky predelene operadlem uprostred a hotovo, aby se nedalo lezet

+4/0
24.9.2016 16:19

S29e38i52d86l 72P75e87t45r 1561271685664

Jen další tunel na peníze poplatníků..

Masaryčka se bude dříve nebo později jako nádraží rušit, je tam přímo stanice metra a tak tramvaj žádný rozumný smysl nedává.

Tedy vyjma toho, že nemalá část investice skončí klasicky v kapsách těch, co o tom budou rozhodovat ..

+1/−12
24.9.2016 14:45

V26o53j20t52ě36c49h 29B24u30d22i45n91s59k36ý 4312579209384

Víte co komentujete?

+8/0
24.9.2016 15:17

I73v79a57n 42M72a23š94e21k 5902827914

Vážený pane Seidl a pane Kubis, píšete oba mimo mísu. Masarykovo nádraží je sice docela blízko Vrchlického sadům ale tyto sady jsou hlavně před Hlavním nádraží Praha což je o trochu vedle. A mimochodem kolem "masaryčky" tramvaje jezdí a je tam i vstup do metra:-)

+1/0
24.9.2016 16:49

V33a47c19l42a81v 10K60u61b21i90s 5521871989927

Masarycka se rusit nebude to by se muselo udelat upne novy nadrazi nebo ho vybudovat z holesovic. Madarycka zustane pro primestske linky. Tramvaj se tam dela kvuli dotacim eu na rychlodrahu na letiste. Masarycka ma byt spojnici centra s letistem. Tramem pak dojedou lidi na hlavni a muzou jet mimo prahu. Ta tamvaj mi pripada ale lepsi vest horem podel magistraly nez opletalovou. Tramvaje na vaclavak nepatri.

+2/0
24.9.2016 16:36

A16d92a59m 36P46o53c39h34e 7278536870185

Evidentně jste na místě v životě nebyl...

0/0
25.9.2016 13:22

R83a79d96i56m 25S57i46m32u96n73e36k 2580770356704

na co si to hrajeme... však špína, bída a hnus k praze patří stejně jako velkolepost, krása a romantika... to je ta magická praha... nikdy v životě mě neohrozil klasický bezdomovec...

+3/0
24.9.2016 14:41

R95a98d47e30k 91K58o48p65a30r 4448841542399

Ten park je sam o sobe hezky. Problematika bezdecek, fetek, slapek a slapaku, nema s upravou nic spolecneho. Jen alibizmus, proc neco nejde. Boticky o ulici dal rozdavat jdou... Ale z tohohle nic nekapne...

+12/0
24.9.2016 14:39

R61o97m29a65n 54P72o25l79á63č63e74k 5936519755

Víme jak dopadla podobná akce na Andělu... MP vyháněla fetky a když mu dávali klepeta,tak se uvědomělý občan do nich pustil včetně přítelkyně fetky...

Tak co vlastně chceme? Navíc dokud tam bude "šlehárna a nochlehárna" Naděje tak ani moc jiného čekat nemůžeme...

+3/0
24.9.2016 15:21

V95a42c65l11a57v 20K81u43b35i78s 5321941599447

No jenze na andelu byla podpora mistnich a pote co se zklidnila situace na bertramce tak andel se stal rozumnejsi zonou. Bez vazby na gheto. Nadrazi prazaky nezajima jen turisty mimoprazsky takze je low priority

0/0
24.9.2016 16:39

J23i75r22i 39R13u17s70n98o54k 4695142147203

Sherwood uz je dnes jen jmeno. Neni to ani zdaleka tak hrozne, jak se to lici. Pred 20 lety to byla uplne jina liga.

+2/−5
24.9.2016 14:32

R89a41d44e72k 36K50o81p52a33r 4638431362449

Presne. Driv jsem tam po setmeni chodil tak, ze jsem rozoval kolem sve osy... Sileny! Dnes je to jen hnus.

0/0
24.9.2016 14:40

P56e27t71r 49K43o58u23t80n66ý 3877510459908

Park před hlavním nádražím zrcadlí pražský magistrát. Tramvaj nikomu neschází je tam metro a k Bulharovi je to 5 minut. Upravit park a vyhnat bezdíky je za par kacek, na rozdíl od zón na P6 a 5, které staly 500 ml, a investice se nikdy nevrátí,

+19/−3
24.9.2016 14:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.