Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský „Sherwood“ se rychlé revitalizace nedočká, musí počkat na tramvaj

Vrchlického sady před pražským hlavním nádražím jsou dlouhodobě nechvalně známé nevzhlednou úpravou zeleně a polehávajícími bezdomovci. Podle Oldřicha Lomeckého, starosty Prahy 1, musí park počkat na stavbu plánované tramvajové trati, do té doby nemá smysl provádět jakékoli změny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K73a77r77e22l 32D27r92d79a 6923855767829

Na Ropidu sedí Martin Šubrt, co dlouhodobě řeší návrat tramvají na Můstek a na Václavské náměstí. (Pokud vím, bydlí na Vinohradech a je mu jako odborníkovi na MHD proti srsti, že ho tramvaj nevyhodí při cestě do práce na Můstku. Motivace pro odborné řešení tramvají v Praze jako vyšitá. Chudák, musí jezdit metrem a ty dlouhé eskalátory na Áčku.)

Má zpracovány varianty tratě Opletalkou a Wilsonovou se Šervůdem dle zadání Prahy 1.

Tady jsem narazil, že ve svých plánech zcela vynechal variantu vedení trati po magistrále v rámci zklidňování magistrály. Přitom by se dala uvažovat spojka I.P. Pavlova - Muzeum - Hlavní nádraží - Masarykovo nádraží - Florenc - Vltavská. Zvlášť, pokud by se zapojila Penta se svými navrhovanými ochozy nad Masaryčkou. Hlavní nádraží má přitom řešen výstup cestujících na Wilsonovu a tramvajová trať by zde byla ideální. Vůbec není zvažována...

A osobně tady prosazuji tramvajovou trať za kolejištěm Hlavního nádraží, kde je dnes leda tak křoví s bezdomovci a kde má vzniknout výstup na Vinohrady a Žižkov.

Jak vidíte tyto varianty?

A zapomíná se, že je zde plánován Centrální terminál Praha, který má propojit společným prostorem pro pěší (podchodem s obchody) Florenc, Masaryčku a Hlavní nádraží. Tedy 3 stanice metra. Pro dopravu cestujících se zavazadly mají sloužit pojízdné chodníky jako na letišti.

Celé se to patrně komplikuje Pentou, která získala nezbytné pozemky pro soukromou výstavbu. Tak to vypadá že dík Pentě a její Matě Hari tady patrně nebudou drahé podchody, ale nekonečné bariérové nadchody a žádný Centrální terminál v Praze nehrozí.

Každopádně, tento prostor je třeba řešit koncepčně jako celek. Ale tramvaje budou levnou partizánštinou Prahy 1 a Ropidu s DPP za cenu zničení parku. A to prosazené honem honem, než se najde jiné lepší řešení a tramvaje by zde byly zbytečné. U tramvají jde skutečně hlavně o dokončení sítě. Zda se přitom zničí Václavák nebo park je pánům od tramvají šumák. A nejlepší je navrhované zničení pražské pěší zóny.

0/−1
25.9.2016 17:16

K31a14r40e97l 88D17r15d49a 6933475427139

Tady je pár informací od Martina Šubrta.

http://praha.idnes.cz/on-line-rozhovor-se-zastupcem-reditele-organizace-ropid-martinem-subrtem-15k-/odpovedi.aspx?t=O160128_085808_836_jan

http://www.tramvajak.cz/studie_vaclavak/index.htm

Někde měl i ten Šervůd. Nemohu to najít. Prosím o doplnění.

0/0
25.9.2016 17:24

K27a82r51e26l 33D50r30d52a 6213815957189

Otřesný článek, naivní diskuse a zase budovatelé tramvají. Jděte k čertu. Rv Šervůd byl určen jako odkladiště lidského hnusu a odpadu z Václaváku a historického centra. Městská policie cíleně vyháněla bezdomovce a feťáky sem s tím, že zde budou mít klid. Tak si Praha 1 zajistila "reprezentativní Václavák" a svěřila ho "méně problémové" drogové mafii a prostituci. Tak si zajišťuje, aby se bezdomovci neváleli před zraky turistů jinde v centru. Spodina se smí válet beztrestně v Šervůdu. A tak to roky funguje. To není náhoda nebo vliv nádraží.

Pražané, co musí ke své smůle Šervůdem procházet jsou rukojmí šmejdů ve stylu Lomeckého. Městská policie pouze pracuje dle určeného zadání Magistrátu a Prahy 1. Ten zanedbaný stav tady Praha 1 chce. Protože jinde by šmejdům z Prahy 1 a Pražanům vadil více. Rv

Jen křesťanská Naděje se u Bulhara pokouší proti laxním a křiváckým Lomeckým o nápravu stavu. Taková perlička, na magistrále je hranice Prahy 1 a 2. Takže když Praha 1 vyhnala Naději z Bolzanovy, přesunula se Naděje o 50 metrů dál pod most k Bulharovi a sídli na Praze 2.

Přesně o tom je také debata o tramvajích. Tramvaje zničí prostředí, kudy povede trať. Snaha je Václavák ochránit. Raději se má zničit Šervůd, tak jako je dnes zničen bezdomovci. Proto Praha 1 prosazuje nesmyslnou tramvaj Šervůdem, místo Václavákem. Tramvajoví budovatelé jsou jen další šmejdi ve hře, kteří budou kdykoliv obhajovat jakékoliv rozšiřování tramvají po Praze.

Pokud už je třeba řešit trať spojující Pavlák s Jindřišskou, jsem pro trať za kolejištěm Hlavního nádraží s vytvořením nového vestibulu a konečně s vytvoření pěšího výstupu z celého nádraží směrem na Žižkov a Vinohrady. Šervůd je pro tramvaj příliš cenné prostředí, stejně jako Václavák.

0/−1
25.9.2016 10:36

A21d28a26m 12P35o31c36h62e 9872330227112

Opět jste

tu fakt chyběl. Ano, kam jede tramvaj, tam stříká krev. Taky u své zastávky hrozně trpím tím, že nemohu jezdit tichým, ekologickým a kapacitním autobusem. Ale nebojte, i tramvajofobie je jistě léčitelná, pouze ní trpí jediný člověk na planetě.

+1/−1
25.9.2016 13:16

K39a83r47e52l 70D68r17d35a 6453745947489

A máte něco k tématu nebo se jen hlásíte mezi tramvajové šmejdy?

Tady bude zničen drahocenný park v centru Prahy, vykácena zeleň, zrušeny desítky parkovacích míst, ničeni chodci hlukem a dopravou, masakrovány děti hlukem a nebezpečím na jediném euro hřišti široko daleko projíždějícími tramvajemi těsně za plotem, zhoršena dopravní situace, ohroženi chodci... A jen proto, že někomu vadí metro. A Vy máte potřebu hlavně mně vynadat? Co abyste toho psychiatra vyhledal spíš Vy? Rv

0/−2
25.9.2016 15:59

A74d76a56m 51P65o34c70h48e 9182310867692

Kristepane. Tak budeme pro deset parkovacích míst radši všichni denně šlapat pěšky. A ta tramvaj bude mít asi všude kovové bodce, aby zabila lidí co nejvíce. Zato auta nikdy nikoho nezabila. Argument o hluku patří tak do začátku 90. let a ten "masakr" radši ani nekomentuji

+1/0
25.9.2016 17:08

K90a12r23e71l 21D78r24d93a 6703505857499

V Opletelce jde o cca 40 parkovacích míst, ve Washingtonově o 60 parkovacích míst. A může to být víc.

Odkud kam tady šlapete pěšky? Já používám stávající MHD. Bydlím tady a trať parkem mi osobně k ničemu nebude. Jen přijdu o park, parkování a naroste už tak mohutné nebezpečí a hluk před okny bytu.

Tramvaje jsou hlučné, zvlášť nekonečné cinkání na chodce a auta. Park prostě zahluší hlukem a nebezpečím. Zvlášť když trať likviduje stávající tahy pro chodce bez náhrady.

Zdůvodněte na co tu trať osobně potřebujete. Umím pochopit jen potřebu náhrady Ječné, ale i to mi přijde jako nesmysl. Jedna zaseklá tramvaj v Lazarské zastaví ve špičce komplet celou dopravu v centru. Žádná trať přes Václavák či Šervůdem ničemu nepomůže. Je to podle mě falešný argument.

0/−1
25.9.2016 17:45

P13e76t80r 52N73e69t72o45l32i76c37k58ý 4748836964635

Tak hlavně, že vám osobně nepomůže, tedy je zbytečná. Mně pomůže v tom, že nebudu muset denně šlapat půl kilometru mezi feťáky od tramvaje k metru. Pak také k tomu, že při výpadku uzlu I. P. Pavlova se síť nerozpadne na 2 oddělené celky. Nebezpečí hrozí tak možná opilcům a slepcům, kteří nevidí, že jede tramvaj, ale auta si všimnou. A s tím "hlukem" už to sem píšete aspoň posté a je to fakt trapné.

+1/0
25.9.2016 17:51

K61a72r92e17l 95D76r61d67a 6543455247659

To jsou ale vesměs nesmysly. Uvažuje se linka pro propojení Vinohrad, Hlaváče a Masaryčky. Žádná 9 tady jezdit před halou nebude, zcela logicky - když jde na Národku, takže budete šlapat na stávající tramvaj mezi bezdomovci stejně. Jen bude zničen park a za zadkem Vám budou cinkat a projíždět tramvaje mezi chodci. Pak si to povíme, jak jako opilý slepec chodíte do práce. Rv (Navíc ti feťáci tady sedí dnes úmyslně, aby se tady trať snáze prosadila.) Rv

"Uzel I.P. Pavlova" nemá propojení Vinohradská - Ječná. Tak hlavně, že pomůže zachránit tramvajovou dopravu v Praze propojení Vinohradská - Jindřišská. A na co to bude, když bude ve špičce stát Karlák jako minule v Lazarské? Tramvaj má zálohu v metru a autobusech. Nějaká paralelní síť je jen zbožné přání. Park má větší cenu, než nesmysly tramvajové dopravy.

Tramvaje dělají bordel. Když neskřípou a nedrnčí kola, stále zůstává problém průjezdu křižovatek a přechodů. Klidné pobývání mezi řinkotem tramvají v centru Prahy rozhodně neexistuje. To je o chování řidičů. A je to nebezpečí, jako jakákoliv jiná doprava. Vykládat, že mezi chodci v parku, na Václaváku či na Náměstí Republiky je tramvaj v pohodě, je o vyhledání odborné pomoci. Přesto to sem budovatelé tramvají píší pořád dokola. Trapné je spíš to a není to navíc pravda. Rv

0/−1
26.9.2016 8:52

P60e11t77r 34N89e16t48o87l52i27c73k47ý 4588516464235

No jasně. Až na to, že na Náměstí republiky po rekonstrukci nezaskřípala ani nezadrnčela snad nikdy a ani na žádnou úkladnou vraždu nebohécho chodce si fakt nevzpomíná. Hlavně, že přesně víte, jaké by po výstavbě bylo linkové vedení a to dokonce lépe, než všichni odborníci poukazující na nutnost propojení tratí. A jestli tvrdíte, že ty feťáky tam schválně nasadila tramvajová lobby, tak by měl odbornou pomoc zřejmě vyhledat někdo jiný.

+1/0
26.9.2016 10:06

K74a64r95e37l 81D59r41d96a 6563775527359

Šervůd poslala do kopru záměrně Praha 1, jako území na odpis. A to se záměrem "čistého" Václaváku, Staromáku a historického centra. Praha 1 chce tramvaje záměrně tady místo trati na Václaváku. Jen potvrzuje, že tady je to území na odpis a likvidaci, kterému tramvaje už neublíží. To že je to právě zde na odpis si určila Praha 1.

Praha 1 přitom jedná podle tramvajové lobby, která tvrdí, že je naprosto nezbytné propojit Ječnou s Jindřišskou. Jenže jsou to jako vždy naprosté hlouposti z pera propagátorů tramvajové dopravy.

Zatím není propojená ani Vinohradská na Ječnou a nikomu to nechybí. Přitom, když dnes překopnu Ječnou, mohu provoz pustit Jičínskou a je to provozně úplně to samé jako trať přes Šervůd nebo přes Václavák. Že se to používá jednou za deset let, je jen důkaz jaký nesmyl tady tramvajová lobby prosazuje.

Jde jen o rozšiřování dříve očesaných tramvají v Praze. O nic jiného. A tomu by za oběť Václavák ani park padnout neměly. Rv

Dle statistik srazí tramvaj v Praze denně 1 chodce. Zahlédl jsem osobně dvě kolize tramvají na křižovatce Havlíčkovy a Na Poříčí. Včera jsem k tomu našel, že se tady 10. června dokonce tramvaje srazily... K tomu vidím dva, tři, čtyři... mrtvé chodce poslední dobou (Na Poříčí, před Masaryčkou, u Náměstí Republiky...) Kdo má tady pořád pocit bezpečné tiché dopravy bez nehod, ať kouká mazat na psychiatrii, a to fofrem. Rv

0/0
27.9.2016 14:14

P25e23t97r 38N55e16t84o31l97i12c67k67ý 4448196214445

Jasně, tramvajová lobby. Zato naftová lobby asi neexistuje, co. Vy si najdete vždycky něco, jednou dva ošklivé dráty, jednou dva stromy. A mimochodem, auta a autobusy ani nikdy nikoho nerazily, co? Hlavně, že jste se ptal všech občanů Prahy a nikomu nechybí skutečný přestup na metro, kratší než půl kilometru.

0/0
27.9.2016 16:17

T97o54m 58S54e39h47n92a89l 4491854825106

To jsou nehorazny kecy. Vyhazet fetky a socky preci muzou i bez tramvaje. Ten nastroj se jmenuje mestska policie,ktera navic sidli hned vedle nadrazi. Do parku se jim ale asi nechce

+4/0
25.9.2016 8:23

A68d80a76m 22P63o23c71h39e 9292450917522

Takže podle vás je dobře, že je zastávka tak daleko od nádraží i stanice? A že síť v centru je kvůli tomu neprávázaná?

0/0
25.9.2016 13:17

J66i25ř25í 71L95u37k92á72š48e95k 5970111290963

Kdykoliv tam jdu, nasadim zachmurily výraz, narovnam se, mračim se a dělám ramena. Pro jistotu. Jenže s fetakem toho moc nesvedete. V noci to tam musí byt vůbec maso.

+1/0
24.9.2016 18:42

L95u77k29á17š 87H68l32o83u61c27a35l 6552140311464

odjíždím vlakem do/z Prahy, občas se Hlaváku ve večerních hodinách nelze vyhnout, takže jsem byl za posledních pár let svědky několika napadení, okradení, bitek a nepočítaně projevů feťáků a bezdomovců. měšťáky tam neuvidíte po osmé večer, přitom to mají že služebny na rohu Opletalovy/Růžové/Washingtonovy asi 30 metrů. dokonce jsem psal řediteli Městské policie, že Sherwood hlavně že strany od zastávky tramvaje (směr od Masarycky) je večer peklo a aby tam posílal lidi častěji. v odpovědi mne poslal do háje, že si vymýšlím, že tam jsou hlídky dostatečné. předpokládám, že dřív nebo později se tam něco stane.

+4/0
24.9.2016 16:55

I80v24a62n 62M16a87š24e32k 5302937214

Bezdomovci jsou "výkladní skříní" každého státního uspořádání = režimu. To, že se "soustředí" v místech, kde je největší provoz je také normální. Jedno vím ze své vlastní zkušenosti: tito lidé ostatní nebtěžují a žijí si svým životem.Tak nevím komu můžou tito lidé vadit.:-)

0/−2
24.9.2016 16:37

A92d20a61m 72P81o75c91h65e 9272920197212

Ne, fakt vůbec v Sherwoodu neobtěžují lidi. Ani trochu.

+1/0
25.9.2016 13:18

T56o32m29á81š 62T97a46t49í33č70e35k 5660802450488

No, oproti brněnské Myšině a placu před roló je Šervůd idylické a malebné reprezentativní místo.

+2/0
24.9.2016 16:33

J23i19ř80í 55K97o23c76u74r22e31k 6885444585638

Mno v Brně má údajně pomoct odsun nádraží, aby na něm bezdomovci nebyli. A taky prý má pomoc přestavba přednádraží na pěší zónu. Tak třeba židličky a kavárničky na Magistrále by pomohly a přesun nádraží někam k řece taky. Ne?

No jo, z botiček je příjem jistý a drogový dealer se v Šervůdu může pohybovat naprosto vklidu. A pak je taky potřeba řešit zákona dbalé obyvatele, aby nezabírali s parkovištěm místo pro cyklisty a zeleň. Ti kriminálníci slušným lidem zeleň nezabírají? Jak to řeší v Hajdově parku v Londýně, v Centrálním parku v Novém Jorku atd?

+3/0
24.9.2016 16:20

T47o14m52a71s 13N15o40v85y 7158616338

Podobe typu jsou pred kazdym nadrazim.

To neni otazka rekonstukce. Treba tam pravidelne MP resit extremy.

0/0
24.9.2016 16:18

P83a53t87r31i83k 94P90í46c37h78a56l 4452476207

Tak ať se ti tvrďáci co chodí na Konvičku a spol co furt hledají imigranty kteří tu nejsou, ať se seberou a svoji "sílu" jdou ukázat do Sherwoodu.

0/−7
24.9.2016 16:02

J97i79ř56í 16K60o72c62u86r84e84k 6665824945778

A k čemu je policie?

+3/0
24.9.2016 16:11

P40a18t36r13i29k 31P24í68c87h52a38l 4362976967

Asi to bohužel vzdala. Vyhodíš a hned jsou zpátky.

+2/0
24.9.2016 16:14

P31e84t90r 67N15e60t15o34l82i79c54k87ý 4708956684135

Víte, jednak je tu imigrantů pár desítek tisíc, jednak nám EU chce nařídit přijímání zcela neomezeného počtu a na rozdíl od těchto navíc brutálně problémových... co kdyby se ukázali tvrďáci, co chodí na hejtfrý? Klidně oba. A tentokrát bez dotace.

0/0
25.9.2016 0:05

J64i11ř10í 22Z16a29t51l52o25u25k94a38l 3918139771346

Ale ti hejtfrý tvrďáci tam přece už dávno chodí, za svými dealery. Teda pokud je teď už nemají přímo na Klinice.

0/0
25.9.2016 9:17

R74o65m64a10n 92P98o76l43á72č16e34k 5566589405

Za mě jenom obyčejná výmluva Prahy 1...Tramvaj se nepostaví hodně dlouho a navíc pevně doufám, že ji projektují ve staré stopě s vyjímkou Washigtonovi tzn. že z Washingtonovi pojede Opletalovou a pak v místech kudy tramvaj historicky jezdila, takže na obnovu parkru to nemá naprosto vliv...

Tramvaj sama o sobě kapacitně potřeba není, ale zase to pomůže dotvořit zrušenou pavučinu v centru, která při jakémkoli průseru chybí...

+7/0
24.9.2016 15:41

B60o28h10u84s87l37a35v 84K90r12á42l48í51k 2881640759416

A hlavně nějaké školi bi tam měli vibudovat.

0/0
24.9.2016 15:52

P78e12t30r 23N14e40t67o19l65i33c65k49ý 4108936944925

I kapacitně vedle přetíženého metra svých cestujících jistě najde víc než dost.

0/0
25.9.2016 0:06

K84a64r76e37l 17D25r49d97a 6883745617679

Ta tramvaj tady už byla namalovaná jak ji plánuje DPP. Z Opletalky jde jen o zrušení parkoviště, pak trať obkrouží dětské hřiště po stopě současného chodníku, takže zrušen bude chodník a vykáceny stromy, aby projela nádvořím před halou nádraží a pokračovala do Washingtonovi.

Takže prasárna a naprostá likvidace parku a relativního klidu od dopravy, ohrožení dětí a chodců, zrušení parkování. Hnus tramvajácký fialový.

Prosazuje to Praha 1, aby ochránila Václavák. Rv

A to tady zvládají tramvajáci pořád nějakou nehodu, jak vyletí nečekaně ze Senovážného do Bolzanovy. ;-)

0/−3
25.9.2016 9:23

J54i56ř87í 77Z95a73t54l53o38u27k55a86l 3428749321136

Je to nejvýznamnější dopravní uzel v Praze, jak tam chcete mít klid od dopravy?

+2/0
25.9.2016 9:33

K68a44r89e18l 47D54r66d34a 6863475347639

Ten park je přeplněný chodci. Doprava se drží po obvodech parku a na magistrále. Takže je to docela dobře promyšleno, aby chodce procházející parkem rušili leda tak holubi. Dokonce je tady vcelku klidná cesta pro pěší až k Muzeu. To vše tramvaje naruší a zničí.

Takže relativní klid tady je a bude zničen. Co na tom rozporujete?

0/−1
25.9.2016 16:06

A61d31a33m 39P77o10c64h18e 9452860537362

Sice vůbec netušíte, že variant je plno a řešení nemáte žádné, ale hlavně ať tam nevede tramvaj, to radši vrtulník, co

+1/0
25.9.2016 13:20

K48a50r64e66l 18D89r94d41a 6913465387549

Hloupý příspěvek. Martin Šubrt to tady dlouhodobě probírá a dnes sedí na Ropidu. Pro nějaké jednání tady dal kdysi do diskuse podrobně rozkreslenou variantu 1c, kterou si poručil Lomecký.

U Martina Šubrta se točí také všechny varianty návratu tramvají přes Václaváka a přes Můstek. Dělá si na tom odbornou kariéru.

Jediné co ho nenapadlo, vypadnout s tramvajemi do nevyužitého prostoru za kolejiště Hlavního nádraží.

Opravdu si nemyslím, že Praha spadne, pokud tramvajáci dají své pracky pryč od pěších zón v centru Prahy. Rv:-P

0/−1
25.9.2016 16:35

J83i53ř29í 98Z88a62t89l57o49u90k91a16l 3928269181416

Ta tramvaj tam určitě pomůže a bylo by nejlepší vést ji přímo před nádražní halou. Je to významný přestupní uzel, tak proč nutit lidi, zvlášť ty denně dojíždějící nebo s těžkými zavazadly, k dlouhým pěším přestupům? Zvlášť když tam to místo je a ten park stejně vyžaduje kompletní rekonstrukci. Tramvaj v parku na rozdíl od aut tolik nevadí.

+2/0
25.9.2016 9:27

K20a24r66e81l 89D63r68d95a 6893985257969

Ten park to poškodí, ba přímo zničí. Je to přitom očividným zlým cílem. Nejprve park zlikvidovat bezdomovci a když je nepoužitelný, tak tady lupnout tramvaje, co už nevadí. Je to podraz na Pražanech.

A kolik Pražanů potřebuje tramvaj na nádraží, které má metro? Má se vyřešit přestup na Masaryčku pro projíždějící. Jinak půjde o zbytečnou povrchovou dopravu za cenu zničení parku.

Další varianta, co Šubrt neřeší je tramvaj na magistrále, která by zajistila přestup na Masaryčku a Florenc. Rv

0/−1
25.9.2016 16:48

E52r91i71k 24S92v78o54b34o79d64a 1283818954958

Ze začátku by stačilo jednoduché opatření zrušit tam ty lavičky. Nikdo normální si na ně stejně nesedne a takhle se tam jen válí bezdomovci a feťáci.

+7/−1
24.9.2016 15:07

T85o57m57a57s 72N90o80v62y 7318776788

Leavicky predelene operadlem uprostred a hotovo, aby se nedalo lezet

+4/0
24.9.2016 16:19

S56e63i29d83l 32P18e89t47r 1921151565284

Jen další tunel na peníze poplatníků..

Masaryčka se bude dříve nebo později jako nádraží rušit, je tam přímo stanice metra a tak tramvaj žádný rozumný smysl nedává.

Tedy vyjma toho, že nemalá část investice skončí klasicky v kapsách těch, co o tom budou rozhodovat ..

+1/−12
24.9.2016 14:45

V76o23j24t70ě83c61h 54B94u84d84i93n76s21k48ý 4422369339264

Víte co komentujete?

+8/0
24.9.2016 15:17

I88v69a93n 45M46a24š34e49k 5562557384

Vážený pane Seidl a pane Kubis, píšete oba mimo mísu. Masarykovo nádraží je sice docela blízko Vrchlického sadům ale tyto sady jsou hlavně před Hlavním nádraží Praha což je o trochu vedle. A mimochodem kolem "masaryčky" tramvaje jezdí a je tam i vstup do metra:-)

+1/0
24.9.2016 16:49

V44a13c89l39a38v 80K44u58b30i96s 5111761819937

Masarycka se rusit nebude to by se muselo udelat upne novy nadrazi nebo ho vybudovat z holesovic. Madarycka zustane pro primestske linky. Tramvaj se tam dela kvuli dotacim eu na rychlodrahu na letiste. Masarycka ma byt spojnici centra s letistem. Tramem pak dojedou lidi na hlavni a muzou jet mimo prahu. Ta tamvaj mi pripada ale lepsi vest horem podel magistraly nez opletalovou. Tramvaje na vaclavak nepatri.

+2/0
24.9.2016 16:36

A71d68a52m 72P83o75c62h23e 9752260857342

Evidentně jste na místě v životě nebyl...

0/0
25.9.2016 13:22

R41a76d98i45m 43S14i97m65u49n80e14k 2470810666974

na co si to hrajeme... však špína, bída a hnus k praze patří stejně jako velkolepost, krása a romantika... to je ta magická praha... nikdy v životě mě neohrozil klasický bezdomovec...

+3/0
24.9.2016 14:41

R76a13d29e86k 92K21o50p73a55r 4818761722799

Ten park je sam o sobe hezky. Problematika bezdecek, fetek, slapek a slapaku, nema s upravou nic spolecneho. Jen alibizmus, proc neco nejde. Boticky o ulici dal rozdavat jdou... Ale z tohohle nic nekapne...

+12/0
24.9.2016 14:39

R74o31m36a73n 52P13o48l66á58č83e62k 5966779265

Víme jak dopadla podobná akce na Andělu... MP vyháněla fetky a když mu dávali klepeta,tak se uvědomělý občan do nich pustil včetně přítelkyně fetky...

Tak co vlastně chceme? Navíc dokud tam bude "šlehárna a nochlehárna" Naděje tak ani moc jiného čekat nemůžeme...

+3/0
24.9.2016 15:21

V54a89c64l14a89v 26K77u85b19i56s 5391921239907

No jenze na andelu byla podpora mistnich a pote co se zklidnila situace na bertramce tak andel se stal rozumnejsi zonou. Bez vazby na gheto. Nadrazi prazaky nezajima jen turisty mimoprazsky takze je low priority

0/0
24.9.2016 16:39

J12i53r63i 66R40u28s90n27o53k 4405942777283

Sherwood uz je dnes jen jmeno. Neni to ani zdaleka tak hrozne, jak se to lici. Pred 20 lety to byla uplne jina liga.

+2/−5
24.9.2016 14:32

R40a28d29e66k 88K25o93p95a83r 4898771852559

Presne. Driv jsem tam po setmeni chodil tak, ze jsem rozoval kolem sve osy... Sileny! Dnes je to jen hnus.

0/0
24.9.2016 14:40

P11e88t22r 79K44o59u89t57n64ý 3147300949658

Park před hlavním nádražím zrcadlí pražský magistrát. Tramvaj nikomu neschází je tam metro a k Bulharovi je to 5 minut. Upravit park a vyhnat bezdíky je za par kacek, na rozdíl od zón na P6 a 5, které staly 500 ml, a investice se nikdy nevrátí,

+19/−3
24.9.2016 14:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.