Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Technická správa komunikací k letním uzavírkám pražských ulic

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 8. července 2018 do 23:59

OTÁZKA: Proc se nepracuje na uzavirce mezi tunelama Mrazovka a Zlichov i v noci, kolem 21 hodiny na stavenisti nebylo jedine vozidlo, jedinej stroj...nikde by nic nerusil. Viditelne se snažíte uvest Prahu do tolatlni dopravni krize ZS.
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat, která moudrá hlava vymyslela přechod s ostrůvkem v ulici Trocnovská? Nikdo tam nikdy nepřecházel a pokud by se někdo takový (patrně ztracený vesničan) našel, má přechod o pár metrů dál i se semaforem. Zůžit už tak problematickou komunikaci opravdu nebyl dobrý nápad. Dá se tento nesmysl odstranit? Děkuji Roman
OTÁZKA: Dobrý den, pane Smolko. Proč čeští silničáři nedokáží dodnes opravit vozovku tak, aby opravená část byla výškově v rovině s částí neopravenou? Znám dokonce několik úseků, kde je vozovka po opravě v horším stavu, než před opravou - výškový rozdíl vyfrézovaných opravených částí, a části neopravené, je místy i více než 1,5 cm! Počátkem 90. let jsme se divili, že na "Západě" to umějí, a těšili se, že za pár let, až budou mít potřebnou techniku a naučí se to, budou to umět i naši silničáři. Ale uběhlo čtvrt století, a jediné, co se z mého laického pohledu od té doby změnilo, je to, že dnes se vozovky frézují, ne jen zalévají asfaltem, a snad se používá i kvalitnější směs. Proč to na západ od našich hranic jde, a u nás ne? S pozdravem, Sylva. Sylvie Turková
OTÁZKA: Dobrý den, mám pouze jednu otázku. Kdy bude opraven popř alespoň zaplátován tankodrom v ul. Ješetická, neboť ať kličkujeme či ne, vždy minimálně jednu ďouru trefíme. Začíná to být hanba. Děkuji za odpověď. Zdeněk Salvet Přímětická 1185/8 140 00 Praha 4 Zdeněk Salvet
OTÁZKA: Pokusili jste se vyčíslit, jaké mají letní uzavírky (nejen Prahy) dopad na turistický ruch? Pavel Sobotka
OTÁZKA: Dobrý den, ohledně již zmiňovaných limitů - v Řepích, uprostřed hustě obydleného sídliště, se tyto limity ohledně hluku plnit nemusí? Je zvláštní, že se demolice tunelu Slánská tak dlouho odkládala, a nyní začala rovnou na svátky a víkend.. Petra Muchová
OTÁZKA: Dobry den. Zajimalo by me, proc se umistuji kanalizacni poklopy do vozovky, kdyz je porjizdejici auta hned vymlati a oak se museji slozite a draze opravovat. Nebylo by lepsi je davat mimo silnici, treba na chodnik kde nikomu nevadi? Jindra
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jakým způsobem se určuje sekání zeleně v okolí silnic? Například v ulici Horoměřická zasahují větve některých stromů nad vozovku, tudíž autobusy a další vozidla s vyšší výškou musí jezdit u středové čáry, a to i v zatáčkách a v jednom místě musí dokonce objíždět větve stromů částečně protisměrem, jelikož by došlo ke styku větví s čelním oknem. Na tento problém jste byli skrze formulář na svém webu upozorněni již před více jak 6 týdny a dosud se nic nezměnilo. Dále bych se chtěl zeptat, proč považujete za nutné většinu semaforů provozovat v nonstop režimu? Například i semafory vedoucí ke školám, do kterých o víkendu v 1 ráno opravu nikdo nepůjde. Děkuji Ladislav Holík
OTÁZKA: Dobrý den,proč se nepracuje na komunikacích a nutných opravách no stop.Jak je možné ze na stavbách je občas prázdno?Proc to jinde v Evropě jde a u nás nejde,nebo jde spatne,nebo předraženě a ještě spatne? Není vám z těch vsech uzavirek po ČR smutno když vám všechno opravit trvá tak nesmyslné dlouho? Filip
OTÁZKA: Kdy bude vybudován tolik potřebný nájezd na ul. 5. května směrem z centra z ulice Vyskočilova? Na webu MČ Praha 4 ještě nedávno svítil termín 4.kvartál 2017... Jan Tůma
OTÁZKA: Proč je i na exponovaných komunikacích nejčastější pracovní doba 7-17 hod.? Proč není využita celá doba 6-22 hod., kdy neplatí noční omezující hlukové limity, navíc na vrcholu stavební sezóny a s nejdelšími dny? Proč požadavek na konkrétní pracovní dobu není rovnou zahrnut v zadávací dokumentaci výběrových řízení? Jan Tůma
OTÁZKA: Jak je možné, že pracovník TSK z oddělení pro styk s veřejností v březnu předá zaslaný podnět k řešení úpravy dopravního značení dle jeho slov "kompetentnímu pracovišti" a po několika urgencích odpoví až po neuvěřitelném čtvrt roce, že se TSK danou věcí nezabývá, ať se obrátím na městskou část? To je opravdu výsměch. Filip
OTÁZKA: Dobrý den, bude se opravovat letos ulice K Jezeru a K Horkám? Hojně výmolů a děr, hodně využívaná ulice bus 177. děkuji Golštajnová golstajnova@email.cz
OTÁZKA: Dobrý den, Zajímalo by mě proč není dokončena oprava tramvajové trati Vysočany Hloubětín?Stále je zrušena zastávka Poštovská...Pro se na stavbách nepracuje o víkendu,když na západ od nás je to samozřejmost? Honza Skopový
OTÁZKA: 1) Proč jezdíme kolem dlouhodobě uzavřených úseků, kde denně nevidíme nikoho nic dělat? Tak to nezavírejte, když nemáte lidi nebo stroje. 2) Proč netlačíte na zahloubení těch nejkritičtějších křižovatek? Proč je např. trvale každodenně zácpa v délce několika km v celé Kbelské až ke křížení s Kolbenovou? Ani už to v ranním zpravodajství nemusí hlásit, protože je to trvalý stav. Adrian Beran
OTÁZKA: Velka cast silnic v Praze pripomina stav po padu bolsevika. Zaplaty, diry, spina a chybejici horizontalni znaceni. Nejvice otresna je Strakonicka kolem Zbraslav a JIzni Tangenta kolem Sterbohol. Je zajimave, ze tam kde je nejaka urednicka buzerace - tak tam je barva dost a tam, kde jde o bezpecnost a plynulost je bila barva nedostatek-zbozi Kdy to opravite? A kdy budete malovat horizontalni znaceni? JIrka
OTÁZKA: Kdy plánujete, prosím, výměnu povrchu vozovky v ul. Šárecká v oblasti Pražských Dejvic? Její povrch je téměř v celé její délce naprosto katastrofální (s přihlédnutím, že tato ulice je poměrně dost vytížená). Zanedbanost této ulice považuji za velmi kontroverzní: Například pro to, že v této ul. Šárecká u kříž. s ul. Na Karlovce byl několik let zpět zbudován za velké peníze příčný práh s přechodem v místech, kde je pohyb chodců naprosto minimální, naopak v křížení s ul. Matějská a Na Šťáhlavce - které zůstává beze změny - je pohyb chodců značný vč. několika nehod s chodci v posledních letech. Druhak v ul. Šárecká nedávno probíhalo několik výkopových prací - vždy jen s nedbalým zaplátováním. A za třetí, před dvěma měsíci byl vyměněn povrchový asfalt v podobně vytížené ul. Zelená od nám. Na Santince po křižovatku s ul. Jugoslávských Partyzánů a to i přes to, že původní stav vozovky byl velmi dobrý. Dokážete tedy prosím vysvětlit, proč je vozovka v ul. Šárecká tak zanedbaná? Děkuji. Jan Dudek
OTÁZKA: Rád bych věděl, proč se po celé Praze soustavně celé roky zhoršuje průjezdnost semafory řízených křižovatek a zejména proč pozorujeme neustálou likvidaci jakékoliv zelené vlny? Absurdně přidávané semafory nampřechodech, nesmyslné preference atp... kdo je odpovědný? Petr Šponer
OTÁZKA: Dobrý den, pane řediteli. Má otázka směřuje k rekonstrukci ulice Husitská. Při porovnání rekonstrukce ulice Zenklova, kde se jedná o úsek podstatně delší, než 600m Husitské zjistíte, že ačkoliv u Husitské se jedná pouze o 600m, její rekonstrukce bude trvat stejně dlouho, resp. déle, než rekonstrukce poloviny ulice Zenklova, kde ovšem dochází ke kompletní rekonstrukci včetně TT. Zároveň Zenklova se jede víceméně jako celek, u Husitské se 600m muselo rozdělit na etapy a samozřejmě přesně tak, aby to zkomplikovalo dopravu co nejvíce. Můžete běžným občanlům vysvětlit na základě čeho a kdo rozhodl o tomto postupu, který v případě Husitské omezuje nesmyslně životy desetitisíců lidí ? Děkuji za odpověď a přeji hezký den Jiří Novák
OTÁZKA: Dobrý den, proč se uzavírka ulice Vinohradské - spojka mezi budovami Muzea mezi magistrálou neustále protahovala a nakonec, když měla být někdy v březnu otevřena, následně několikráte odloženo, bylo otevření odsunuto až na září? Připadá mi, že si z řidičů děláte legraci. Ivo Eichler
OTÁZKA: Dobrý den pane GŘ, využívám tuto možnost a chci se Vás zeptat po 2 letech kdy jsem jednal s vašimi pracovníky pro Prahu 8- panem Tumpachem a ing. Fefrlem, kdy bude realizována rekonstrukce ulic Klíčanská a Hovorčovická v Kobylisích? Od výše uvedených pracovníků, kteří vědí o hrozném stavu obou ulic /byli na místě v r. 2017/ mám informaci, že budou zařazeny do plánu rekonstrukce na rok 2019? Jízda autem v obou ulicích je jako po autodromu! Děkuji za odpověď. Ing. Otakar Diviš
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mne, proč se opravuje povrch na Dobříšské ulici, mezi tunely. Jezdím tam denně a silnice tam oproti jiným úsekům byla v podstatě bez vad a dnes to tam začali "opravovat".. Z mého pohledu je to naprosto zbytečné omezení a vyhozené peníze- jsou mraky mnohem horších ulic na území Prahy a na ty nikdo nesáhl už mnoho let. Namátkou- projeďte si Břevnov, "půlka" ulic je tam v katastrofálním stavu. Díky za odpověď. Martin
OTÁZKA: Proč V Holešovičkách směrem do centra nefunguje úsekový radar? Sice měří rychlost, ale je bez sankce. Tzn. žádné pokuty negeneruje a řidiči si mohou v tomto úseku jezdit beztrestně tak rychle, jak se jim libí. Tereza Nová
OTÁZKA: Proč Technická správa komunikací, která je provozní a servisní organizací řeší strategický rozvoj dopravy v Praze. Nerozumím tomu, proč TSK zadává zakázky např. na vypracování aktualizace studie tzv. Čimické radiály. Provoz a strategie z mého pohledu mají být odděleny a TSK je odpovědna za provoz, ne za tvorbu dopravní strategie. Ondřej Bursik
OTÁZKA: Proč TSK na křižovažce ulice Na Truhlářce a V Holešovičkách nevrátila do původního stavu úpravu jízdních pruhů. Soud Vám to přikázal po prohraném sporu města s místními obyvateli, ktěrí si nenechali líbit rozšiřování jízdních pruhů. Počet pruhů se vráti zpátky ze 3 na 2, dodnes tam ale chybí retardéry, které zde původně byly. Cyril Manes
OTÁZKA: Proč v ulici V Holešovičkách nejste schopni odstranit nelegální reklamu na svodidlech, přestože jse k tomu byli vyzváni měsíce zpátky již několik krát, jak občany tak místním spolkem Holešovičky pro lidi? Martin Novák
OTÁZKA: Dobrý den, kdy začnete opravoval dolní část ulice Nad hradním vodojemem a Střední ve Veleslavíně, Praha 6? Je tam už jedna hluboká díra vedle druhé a skoro se nedá prokličkovat... Petr Hahn
OTÁZKA: Dobry den, Planujete opravu ulice Prosecka? Je velmi frekventovana a je v dezolatnim stavu. Dale bych mel dotaz ke kvalite noveho povrchu v ulici Klapkova. Jak je mozne, ze novy povrch neni hladky? Mam pocit, ze kdyz uz konecne neco opravite, tak je kvalita stejne diskutabilni. anonym
OTÁZKA: Dobrý den, jaký je výhled na opravu ul. Nádražní na Praze 5. Je hojně využívána auty, autobusy, tramvajemi i nákladními atomobily TIR a na jejím povrchu je to znát... Nedávno došlo k omezení rychlosti na třicítku, to ovšem není řešení. Děkuji za odpověď. Jiří Londin
OTÁZKA: Dobry den, proc musim denne jezdit na x mistech kolem rozestavenych kuzelu, kdy jsou zuzeny 2, nekdy i 3 pruhy do jednoho a nikde siroko daleko neni zadna manipulacni technika ani delnici? Proc zaasfaltovani jedne diry trva 4 mesice? Martin Roman
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mne, kdo je odpovědný za stavbu nových tramvajových zastávek neumožňujících objíždění stojící tramvaje auty? Např. ve Francouzské či Bělehradské ulici to omezuje nejen řidiče aut, kteří např. v Bělehradské ulici při cestě do centra za tramvají musí nesmyslně stát celkem třikrát (stanice Nuselské schody, nová totálně nesmyslná stanice Pod Karlovem, pak i stanice Bruselská), ale hlavně to extrémně prodloužilo jízdní řády tramvají, které neustále stojí v kolonách. Správný "dopravní expert" by měl v první řadě dbát na to, aby tramvaje jezdili úplně odděleně od aut a díky tomu byly preferovány a jezdily na čas bez zpoždění. Např. ve Vršovické ulici od stanice Otakarova až po Průběžnou, to bylo provedeno docela dobře a tramvaje to opravdu jedou rychle. V Bělehradské i Francouzské by stačilo zrušit parkovací stání a místo nich udělat pruh pro auta a mezi tramvajový pás a auta dát obrubník. Plynulost dopravy musí být absolutní prioritou před množstvím parkovacích míst!!! Antonín Petr
OTÁZKA: Dobrý den pane řediteli. Povrch vozovky v ulici Hradešínská, na Praze 10, úsek mezi ulicemi U vodárny a Chorvatská je v katastrofálním stavu. Každoročně je záplatován ale výtluky /často hlubší více než 10 cm/ jsou po několika měsících zpět. Na kdy / jeli vůbec / je plánována kompletní rekonstrukce vozovky? Děkuji za odpověď. Ing. Jiří Mašát, Hradešínská 5, Praha 10, email: jmasat@gmail.com Ing. Jiří Mašát
OTÁZKA: Dobrý den, ve vší úctě a respektu k práci kterou vykonáváte bych se chtěl zeptat, kdy konečně, tak jak je na západě normální, začnete při rekonstrukcích vyznačovat i objízdné trasy pro cyklisty a nejen pro auta. Nyní je situace taková, že mnohdy jsme nuceni porušovat předpisy a jezdit například po chodníku. Díky a přeji krásný den. Janek Janek Holeček
OTÁZKA: Proc se opravuji diry na silnicich az v cervenci, kdy je situace jiz kriticka, a ne hned v dubnu/kvetnu po konci zimy? Proc se ceka, abychom si dele nicili vozy? Uznala nekdy TSK nahradu skody na poskozenem vozidle? Ondřej Šimek
OTÁZKA: Nemate v planu budouci opravy paternich ulic planovat po mensich castech jak je to bezne ve svete? napr. Zenklova, Husitska - zil jsem dost casu v zahranici a tam by nikdo tak dlouho cast ulice nezavrel a hlavne ne na tak dlouho, zaviralo se maximalne blok/dva = 100 - 200 metru. Dekuji za odpoved Jaroslav Strnad
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda TSK provádí sama od sebe kontrolu kvality komunikací, nebo jen čeká na podněty od občanů např. přes web, kde se dá nahlásit závada? A dále prosím - dala by se opravit ulice Jabloňová v celém úseku mezi ulicemi Ostružinová - Střemchová? Je velmi zvlněná a tím, že je poměrně úzká, tak se nedá propadlinám dobře vyhýbat a je to jak jízda po poli. Obecně díry/propadliny v silnici výrazně odvádejí pozornost, kterou je třeba věnovat bezpečnosti provozu. Děkuji, s pozdravem Vladislav Nohejl Vladislav Nohejl
OTÁZKA: Nedávno byla opravena vozovka v části ulice Zelená v Praze 6. Opravu by si však zasloužila i navazující velmi namáhaná vozovka na křižovatce Zelená x Jugoslávských partyzánů. Kdy je naplánována důkladná oprava této křižovatky? (podloží, tichý asfalt aj,) Dana
OTÁZKA: Jak se Vám spolupracuje s Vaším náměstkem Františkem Adámkem? Která z jeho zkušeností se mu nejlépe hodí při výkonu jeho funkce? - Zkušenost opraváře plynových spotřebičů? - Zkušenosti z pojišťovnictví? - Zkušenosti získané na UJAK, kde v oboru andragogika (vzdělávání dospělých) získal bakalářský titul? - Zkušenosti nabrané v 80. a 90. letech v KSČ? - Či následně v KSČM? - Či následně v ČSSD? - Anebo zkušenosti poslance, kdy prosadil pozměňovací návrh, který vyloučil veřejnost z projednávání staveb ve stavebním řízení bez EIA, tedy ze všech staveb s výjimkou největších továren, parkovišť atd., když podle jeho vyjádřeních v médiích bylo zřejmé, že tématu vůbec nerozumí? Je podle Vás František Adámek dostatečně kompetentní? Měla by podle Vašeho názoru takováto osoba zastávat funkci náměstka generálního ředitele, tedy Vás? RehoreX
OTÁZKA: Kdy se konečně začnou vypínat semafory, které zbytečně fungujou mimo špičku. Nerozumím , proč jsou zaplé semafory v noci do obchodu, když je zavřeno. Chodci si zmáčknou tlačítko a stejně jdou na červenou a já tam pak zbytečně stojím jako řidič. Josef Mikulík
OTÁZKA: Chtěl bych se zeptat jak velké omezení dopravy nastane na pražském Spořilově, kvůli opravě plynovodů a jiných potrubí. Děkuji za odpověď. Karel Borovička
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat v jaké stádiu je připravovaná oprava ul. Malešické od ul. U nákladového nádraží do centra včetně nových přechodů a nových autobusových zastávek. Dočkáme se konečně v příštím roce. Děkuji za odpověď. Milan Penc
OTÁZKA: Mohu mít ozázku, proč to v Cz trvá obvykle pul roku a jinde ve světě je možná oprava během týdne? z mího pohledu je to lenost a neschopnost pracovníku a dohledu PB
OTÁZKA: Dobrý den, Technicka sprava komunikaci má na starosti i některé travnate plochy na chodnicich( konkrétně sokolovska ulice praha 9). Na těchto travnatých plochách se seká tráva 1x, až když kvete a nebo trava dosahuje pul metru, ( přičemž se zvyšuje úroveň pylu v ovzduší) navíc když už ji posekáte a necháte ji ležet na místě protože se neodveze, tráva pod touto nepropustnou peřinou většinou shnije a vznikne holé bahnité místo, kterému trvá zas nejaký čas než se tráva obnoví nebo doseje. Nejde o to že bych chtěl aby v ulicích byla tráva jako na golfovém hřišti, ale aby alespoň bylo vidět že se TSK stará o prostředí, které je jí svěřené ja je její vizitkou hospodaření. Děkuji předem za odpověd a přeji pěkné léto bez stresu Michael Belik
OTÁZKA: Dobrý den. Bydlím v ulici Husitská a opravu komunikace mohu sledovat v přímém přenosu. Se sousedy si říkáme, že tímto tempem by se to dalo dělat ve dvou lidech, aby to ospravedlnilo uzavírku takřka v délce 3/4 roku. To je v dnešní době s dnešními technologiemi opravdu normální??? Děkuji. Karel
OTÁZKA: Dobrý den, od března do konce června, tedy 4 měsíce, probíhala rekonstrukce ulice Kolbenova. Nicméně nyní po zprovoznění tramvajové trati je ulice stále rozkopaná, přechody jsou nepřístupné, a má poměrně daleko k dokončení. Proč za ty 4 měsíce není možné dokončit ulici kompletně? To samé probíhalo třeba při rekonstrukci Sokolovské, kdy se ještě půl roku po konci výluky tramvají dodělávaly zastávky, chodníky a ulice kolem Invalidovny. Jan Tichavský
OTÁZKA: Dobry den, chtel bych se zeptat, proc TSK zadala zakazku na aktualizaci jen par let stare studie o tzv. Severní Cimicke radiale (kterou odmitaji obyvatele Dolnich Chaber a Cimic), kdyz byla tato alternativa v ramci pripominkovani Metropolitniho planu zastupitelstvem Prahy 8 pred tydnem odmitnuta ve prospech zahlubeni Holesovicek pod zem. Dekuji. Ondrej Ruttkay
OTÁZKA: Proč se na opravách, minimálně v kritických místech, nepracuje 24 hodin? Jan Vonasek
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych věděl kdy bude hotova rekonstrukce ulice Patočkova před vozovnou Střešovice. Ulice je rozkopaná již delší dobu, ale pracovní ruch tam není vidět téměř žádný. To opravdu si můžeme dovolit rozkopat ulici a pak tam nic nedělat? Proč není požadovaný termín dokončení nastaven tak aby tam nebyl prostor na týdenní nicnedělání? Děkuji Jiří Šmíd
OTÁZKA: Prave probiha rekonstruckce krizovatky Ceskobrodska-Do Rican.Proc se zaroven neopravi i prilehla komunikace(smer na Dubec) ktera je nyni pouzivana pouze jako slepa? Vladislav Kejdana
OTÁZKA: Dobrý den, pane řediteli, kde se dá najít podrobný seznam/harmonogram oprav pražských chodníků a silnic? Děkuji za odpověď, Hron Petr Hron
OTÁZKA: Je možné prodloužit provozní dobu 4.7.2018 na parkovišti Chodov do 2.h ranní z důvodu koncertu Rolling Stones? J. Kust Josef Kust
OTÁZKA: Kdy se bude opravovat frekventovaná ulice Zálesí v Praze 4. Autobusy již raději svým rozbitým pruhem raději ani nejezdí. Rosťa Jáneš
OTÁZKA: Dobrý den, 1) proč nebylo možné zkoordinovat práce v ul. K Barrandovu a Dobříšské tak, aby neprobíhaly současně? Už tak je snaha dostat se z prahého břehu Vltavy na Plzeň dostatečně "výživná", současné omezení prakticky všech tras nevnímám jako rozumný nápad. 2) ul. Zálesí: bylo by možné něco udělat s úsekem Sulická - Vídeňská, kde jsou zejména oba pravé pruhy taktéž ve velmi špatném stavu a jízda po sérii propadlých či vystouplých záplat kromě autobusů huntuje i páteře cestujících? (zkuste) 3) dojde v reálné době na opravu tankodromu v Baarově ulici? Stav je podobně otřesný jako v proslavené ul. U Seřadiště, o to trapněji působí čerstvě vymalované placené zóny. Prosím bez výmluv "že možná jednou", ulice se rozpadá nyní. 4) pod mostem magistrály (Baarova - Vokáčova) se zvedá podlaha podchodu a naopak vedle podchodu se propadá chodník (dochází k viditelným postupným změnám už o cca 30 cm). Do konstrukce v minulosti silně zatékalo. Je stav bezpečný? Děkuji. Petr
OTÁZKA: Desi me jak dlouho v Praze trva cokoliv udelat, proc to v jinych mestech jde nekolikrat rychleji a u nas ne? Proc mam pocit, ze silnice v Praze jsou jeden velky tankodrom? Vsude po zime diry, ktere nikdo neresi, dale pak zaplaty, kde nad kvalitou oprav zustava nekdy rozum stat. Na Zizkove je stav skoro snad vsech ulic naprosto katastrofalni, cekam kdy nekde urvu kolo. Napriklad ulice Tovacovskeho, ktera se za posledni 5 let opravovala asi 3x, ale to tak, ze vzdy po nejakem mnohouhelniku. Ulice je cela v katastrofalnim stavu, nechapu proc nelze udelat vzdy celou ulici, vzdy dovest tam ty stroje musi stat 10x tolik? Tomas Novak
OTÁZKA: Troufnu si tvrdit, že za polovinu dopravních kolapsů v Praze můžou semafory. Pravděpodobnost, že bude zelená na dvou za sebou, je menší než výhra v loterii (můj oblíbený je Spojovací x V třešňovce, který neomylně staví kolonu od Českobrodské i z opačného směru, dokonalý přískok od červené k červené je taky na Pobřežní), intervaly jsou seřízené tak, aby zelená svítila nekonečně dlouho, i když v daném směru není provoz, a v kolmém směru se tvořila kolona aut i chodců (namátkou Ke Štvanici x Sokolovská), o nevypínání semaforů při minimálním provozu nemluvě. Takže otázka je jednoduchá: záměrně brzdíte dopravu, nebo jste jen totálně neschopní? Filip Sirotek
OTÁZKA: Bude se po několika letech nezájmu a nečinnosti konečně něco dělat s katastrofálním stavem ulice Zálesí v Praze 4? Vyhrazený pruh pro autobusy směrem k nemocnici Krč (ke křižovatce se Štúrovou) je v takovém stavu, že mnozí autobusáci radši jezdí v levém pruhu a vyhrazený BUS pruh nevyužívají (nebo jen částečně přejíždějí do vedlejšího pruhu) a mnoho propadlých kanálů z této komunikace se nachází na předních místech webu vymoly.cz. Jinak nechápu, proč se loni třeba opravoval zastávkový záliv "Kačerov" v ulici Michelské, který byl relativně v pořádku v porovnání se zastávkovým zálivem "Zálesí". Takže to, proč se opravují úseky, které jsou relativně v pořádku, místo těch v katastrofálním stavu, to je asi další otázka. Jinak jestli se nepletu, tak středočeští silničáři by snad měli mít nějakou silniční "žehličku" na efektivnější spravování výmolů, kdy se nataví původní asfalt v okolí výmolu a ten se pak lépe spojí s novou výplní výtluku, proč Praha něco takového nepořídí? Pavel Frumert
OTÁZKA: Existuje system hodnoceni stavu jednotlivych ulic, na zaklade ktereho by dochazelo k jejich oprave? Mam pocit, ze nektere jsou opravovany opakovane, zatimco jine, v mnohem horsim stavu, cekaji a cekaji. Hodnoti nekdo, jak kvalitne je oprava/rekonstrukce provedena? Proc vypada vetsina mensich ulic jako po valce? Zadnou vyjimkou nejsou ulice s dvaceti typy ruznych zaplat, neodteka z nich voda, nelze je uklidit, z estetickeho hlediska jsou na urovni minuleho stoleti. Staci se podivat na kontrast mezi po povodnich opravenym Karlinem a sousedici Libni. Ten stav prazskych ulic je kartastrofalni i ve srovnani s mnohem chudsimi mesty a dokonce i malymi obcemi, kde je intenzita vyuziti komunikaci radove nizsi. Kdyz pozvu zname ze zahranici, vzdycky se straslive stydim. Jan
OTÁZKA: proč na ulici olšanska, v lokalite okolo olšanska 4 mezi českou pošto a benzinkou je za rok již cca po 5 rozkopany chodnik, proč se přidal na kraj dvouproudé silnice parkovaci automat a udělali se parkovaci stani, mesic na to se zrušily parkovaci stani znovu se udělala dvouprouda silnice a ke všemu se již snad po 18 rozkopal chodnuk a udělal se ostruvek do silnice a zužila se silnice ze dvou pruhu do jednoho, ted tam stoji automat na parkovani v mistě zuženi, žadny parkovaci misto tam něni, proč se chodnik do finalni podoby daval na 4krát nešlo to udělat napoprve, pokaždy je tam bagr se sbiječkou, cca 5-10delniku, nejaky nakladni auto, poklada se asfalft to neni zadarmo, nejde to udelat v ramci jednoho projektu pořádně Josef Dvořáček
OTÁZKA: Dobrý večer. Na Jeremiášově ulici měly opravy skončit k 30.6.2018. Co je důvodem prodloužení oprav svodů dešťové vody do 31,7.2018. Opravdu k tomu termínu opravy skončí? Pavel Bernášek
OTÁZKA: Dobry den, par tydnu se pracuje na vodovodu v ulici Krymska ve Vrsovicich, zatim je zcela prujezdna s mensimi omezenimi, planuje se po skonceni vodovodu celkova rekonstrukce povrchu vozovky a vymena chodniku, nebo se to jen zalatuje ? A kdy by mohlo byt hotovo ? Dekuji Lukas
OTÁZKA: Ad ulice kamýcká- nešlo by jí opravit celou až na křižovatku Horoměřice- Únětice- třeba s nějakou spoluprací se středočeským krajem? Děkuji Pavel
OTÁZKA: Dobrý den, jste schopni na žádosti k stavbám o územní řízení a tak podobně reagovat a vyhotovit vyjádření alespoň do dvou měsíců. Nebo je to pro TSK nereálná věc? V ČR ohledně tohoto nemáte konkurenci. Obvyklá čekačka je 4-7 měsíců. Ostudné a nepochopitelné. Děkuji. S pozdravem Z. Machů Zdeněk Machů
OTÁZKA: Kdy bude dostavěn a zprovozněn nový dispečink na Malovance?? a co bude s původní budovou? Igor novotný
OTÁZKA: Dobry den, v CR byl pred nekolika lety vyroben opravovaci stroj ktery umi perfektne opravit vytluky, nevim presne jak se jmenuje, ale udajne umi vytluk opravit velmi rychle, efektivne a navic umi zrecyklovat i cast materialu z rozbite silnice. Od znameho vim, ze o tento stroj maji zajem jak samozrejme ve vyspelych zemich v Evrope (kam bohuzel kvalitou silnic v zadnem pripade nepatrime), tak ale i v africkych zemich jako je Nigerie. U nas pry o to neni zajem predevsim proto, ze by ty opravy byly levne a takove ty "pofiderni firmicky" by se nemely na cem prizivovat. Mate takovy stroj, pokud ne, muzete vysvetlit duvod? Kdyz nekdy vidim kvalitu a zpusob provedenich oprav na silnicich rikam si, ze do Evropy v tomto skutecne nepatrime..., bohuzel. Dekuji Petr Horak
OTÁZKA: Dobry den, mame jedny z nejhorsich silnic v Evrope vubec.. Je to jasne patrne, jakmile se prekroci hranice z Nemecka, Rakouska nemluve o Nizozemi nebo Svycarsku... Kvalita silnic v Praze je priserna... Proc se neporadite jak to delaji v tehle zemich? Je vice nez zrejme za poslednich tricet let, ze silnice delat kvalitne bud neumite nebo nechcete. Take je otazkou jestli by vubec obecne Cesi silnice meli delat a nebylo by lepsi to prenechat statum, vyse jmenovanym ktere to proste umi. Dekuji Oliver Majer
OTÁZKA: Nehodláte lépe spravovat a rozšiřovat veřejný kamerový systém pro sledování dopravní situace? Kamery jsou často nefunkční a pokrytí Prahy je nedostatečné. Petr Brázda
OTÁZKA: Proč jsou některé křižovatky v Praze v soukromém vlastnictví? Hodláte je převést do své správy? Opravy na nich často trvají dlouho, protože si je prý musí vlastník u Eltoda objednat. Máte nějaké páky, aby to alespoň ty vlastníci rychle objednávali a neohrožovali tak bezpečnost provozu? Předem děkuji za odpověď. Antonín Šutka
OTÁZKA: Dobrý den, minulý rok byla rozkopaná nuselská ulice úsek mezi Kauflandem a Michlí - vybagrované koleje, silnice. Dneska jedu kolem a VY ZASE JSTE ROZFREZOVALI CELOU VOZOVKU .. co to porobha je?? Kdo to platí? Který inteligent toto vymyslel? Zajímá mě, kdo bude platit "plýtvání", když rok starý asfalt znovu předěláváte. a toto není jediná věc.. dlážděný chodník v Nuselské jste během posledních dvou let 4x (čtyřikrát!) rozkopali a pak tam zase nahnali dlaždiče, aby ti kostičky zatloukli.. 14 dní jsem se nevyspal, protože začali tlouct už od 7 do rána.. a zase.. těch peněz vyhozoených za práci ! Martin Novák

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.